עדת המפתח בתיק 1,000, הדס קליין, ומי שהייתה יד ימינו של ארנון מילצ'ן, סיפרה בחקירתה במשטרה כי ראש המוסד יוסי כהן רכש לראש הממשלה, בנימין נתניהו, סיגרים ב-1,800 שקלים, כך דווח הערב (חמישי) בחדשות 12. 
לדבריה, כפי שהובאו במהדורת החדשות של חדשות 12, "יוסי כהן אמר לי: 'קניתי לו פעם אחת סיגרים ב-1,800 שקל, הוא לא החזיר לי את הכסף.. הוא (נתניהו) לא התכוון להוציא מהכיס שלו את הארנק. זאת פעם ראשונה ואחרונה שקניתי לו'". על פי הדיווח, היא טענה כי יוסי כהן קנה עבור נתניהו את הסיגרים בסכום המדובר כשכיהן כראש המל"ל, טרם מינויו לראש המוסד. 
מטעם ראש הממשלה נמסר בתגובה: "עוד עדות הזויה ושקרית של הדס קליין. יוסי כהן לא נתן לרה"מ מתנות כלשהן. ההוכחה לכך שהדס קליין משקרת ביחס ליוסי כהן ולראש הממשלה מופיעה בחלק הבא של עדותה, בו היא טוענת שגם הרל"ש גיל שפר קנה לרה"מ סיגרים בעשרות אלפי ש"ח מבלי שרה"מ שילם לו, בעוד שגיל שפר אמר בחקירתו: 'מדי פעם הייתי רוכש סיגר או שניים לעצמי ולרה"מ, אך הייתה בינינו התחשבנות כספית שוטפת, הייתי אומר לו כמה עלו הסיגרים והוא היה משלם לי'. הנה ההוכחה הניצחת למניפולציה שעושה התקשורת בהדלפות סלקטיביות ומגמתיות שנועדו לפגוע ברה"מ נתניהו ערב בחירות".

נתניהו וכהן. צילום: קובי גדעון, לע"מ


לפני כחודשיים פורסמו חלקים מעדותה של קליין, בה נאמר כי בספטמבר 2016, ערב לוויית הנשיא המנוח שמעון פרס, בשעה 01:00 לפנות בוקר טלפנה שרה ודרשה שיסיעו מיד מקיסריה לבלפור קצף וסכין גילוח לביבי, כי מחר הכבישים ייסגרו לרגל הלוויה.
 
נתניהו: "ביבי אוהב את הקצף והסכינים של פאקר".
קליין: "ג'ילט, פיוזן, מאך 3, יש כאלה בכל סופרמרקט בירושלים".
נתניהו: "זה נורא יקר. אתם רוצים שראש הממשלה יופיע לא מגולח ללווייה? בגללכם הוא יופיע לא מגולח ללוויה".

למחרת בבוקר, יצא נהגו של מילצ'ן מקיסריה לירושלים ובמכוניתו קצף וסכין גילוח. בהמשך הוזכרה דוגמה מתחום ההלבשה. על פי העדות, נתניהו ציינה כי "מעיל של המותג 'קולומביה' הולם מאוד את ביבי. תקנו לו כזה ליום הנישואים". לאחר מכן קנו לו. "ומה איתי?", היא שאלה. "גם לי אין מעיל. אנחנו נוסעים לצפון לחגוג יום נישואים ונורא נורא קר שם. אתם רוצים שלא נחגוג יום נישואים?". לבסוף מעיל נרכש גם עבור שרה נתניהו.