שמעון חיות, שזכה לכינוי "נוכל הטינדר", טוען כי לא הציג את עצמו מעולם בתור הבן של לב לבייב. בראיון ששודר הערב (חמישי) בחדשות 12 אמר חיות כי "מנסים להדביק לי סטיגמה, זה הכל סיפורים".

איך קוראים לך?
"סיימון לבייב". 
למה החלפת את השם?
"כמו כל אזרח במדינת ישראל ובעולם, מעל גיל 18 יש לי את הזכות לשנות את השם שלי לאיזה שם שאני רוצה ואיזה שם שאני חפץ". 

יש לגביך חשדות כבדים מאוד.
"זה חשדות, זה הכל סיפורים". 
לבייב זה בנו של מיליארדר.
"לא, לא, זה שם של בן אדם, מנסים להדביק לי סטיגמה, אף אחד לא הציג את עצמי בתור בן של מישהו, או בתור משהו של בן אדם, אף אחד. זה שאנשים משתמשים בדמיון שלהם להגיד שזה ככה, שום דבר, אין בזה שום.. לו לא". 
סתם בחרת את השם?
"לא הצגתי את עצמי בתור שום דבר, יש לי את הזכות לבחור איזה שם שאני רוצה, אם אני בוחר את השם גיא פלג או... זו הזכות שלי, זכותי המלאה. אין לך זכויות יוצרים על השם".
עורך דינו, יקי קהן, אמר: "האיש מעולם לא הורשע. כל הכותרות בזמן האחרון על מעשי מרמה באירופה, מעולם, לרגע אחד, לא עלו פעם אחת. הרשויות מעולם לא דיברו איתו, האיש מעולם לא נחקר בנושא. עד עכשיו הוא לא נחקר על כל הכותרות המפוצצות". 
כזכור, נגד חיות הוגש כתב אישום בבית משפט השלום בתל אביב, על ידי פרקליטות המחוז, זאת בתום חקירה של היחידה הארצית לחקירות הונאה. במהלך ההליך, הוא נמלט מישראל ושהה בכמה מדינות, בהן יוון, בה לבסוף נעצר בתום מבצע משותף של האינטרפול ומשטרת ישראל. 
כמו כן, התנהל נגדו הליך נוסף - בחשד לשימוש בדרכון מזויף. פרקליטו ניהל הליך מזורז למניעת מעצר ממשי, ובסיומו הודיע על הסכמתו להסגרה. לדברי עורך הדין, כל הטענות והחשדות של הונאת נשים המיוחסים לו בכמה מדינות באירופה, אינם מוזכרות במסגרת ההליך ביוון. כאמור עם הגעתו לישראל, בעוד פחות משלושה שבועות, הוא צפוי להתמודד עם כתב האישום שתלוי ועומד נגדו.