הפרקליטות הגישה כתב אישום בבית המשפט המחוזי בנצרת נגד גבר כבן 58 בחשד שכלא אישה ובמשך שלושה ימים אנס ותקף אותה באכזריות. תחילת הפרשה לפני כשלושה שבועות, אז התקבל דיווח במשטרה אודות אישה חבולה, שביקשה עזרה מאזרח ברחוב בטענה כי גבר כלא אותה מספר ימים, אנס ותקף אותה באלימות קשה. 


על פי השוטרים שהגיעו למקום, המתלוננת הייתה מפוחדת, מכוסה בכוויות בפניה וסימני חבלה קשים אותרו על גופה. המשטרה איתרה את הנאשם, תושב צפת, בתוך זמן קצר, והביאה אותו לחקירה בסיומה נעצר.

במהלך החקירה עלה כי הנאשם פגש במתלוננת לראשונה שלושה ימים טרם האירוע במרכז הארץ, ושכנע אותה לבוא עימו אל ביתו. בבית עצמו, הנאשם הציע לה לשתות אלכוהול, ומשסירבה החל להכותה בעוצמה והורה לה לקיים עימו יחסי מין. לאחר שסירבה, שוב, הכה אותה עד שגרם לה לחבלות קשות ולאחר מכן אנס אותה. 
 
על פי הודעת המשטרה, הנאשם המשיך להכות את המתלוננת גם לאחר שסיפק רצונותיו, ואף איים על חייה באמצעות חפץ הדומה לאקדח במטרה לסחוט ממנה כסף. עוד מהחקירה עלה, כי החשוד פגע בגופה של המתלוננת בעזרת חפצים שונים, דקר אותה, כיבה על גופה סיגריות ואף בכוח שפך אקונומיקה לפיה מה שגרם לה לכוויות. 
 
בהתאם להתפתחויות בחקירה, מעצרו של הנאשם הוארך מעת לעת, בהתאם לבקשת המשטרה, על ידי בית משפט השלום בקרית שמונה. מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותה לאיתור עברייני מין ואלימות אשר מבצעים את מעשיהם תוך אכזריות ותדאג למצות עימם את הדין במלוא החומרה".
 
היום, כאמור, הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בעבירות של אונס, חבלה בכוונה מחמירה, פציעה בנסיבות מחמירות, סחיטה באיומים, תקיפה הגורמת חבלה ממשית, כליאת שווא, גניבה, החזקת סם לצריכה עצמית ונהיגה בזמן פסילה.