כרמל מעודה, הגננת המואשמת בהתעללות בפעוטות במשפחתון "בייבי לאב" בראש העין, הנמצא בבעלותה, הועברה לאגף המשתלבים בכלא נווה תרצה והושמה בינתיים בתא הפרדה, כך נודע ל"מעריב אונליין" היום (שני). זאת, כדי לאפשר לשירות בתי הסוהר לבחון את ההתייחסות אליה וההתרחשויות סביבה בכלא.



בשל העובדה שמעודה הועברה מכלא השרון לכלא נווה תרצה ולנוכח ההאשמות הכבדות המיוחסות לה בהן התעללות בקטינים וכן לאור ניסיון של סוהרים ומפקדת בית הכלא נווה תרצה שבו אסירות במצבה נתונות לאיום בפגיעה מצד אסירות אחרות, הוכנסה הגננת המתעללת לתא הפרדה כאמור.



בשירות בתי הסוהר מכירים אירועים בהם אסירים נכנסים לתקופות מאסר עד תום ההליכים שמיוחסים להם. מדובר בעבירות חמורות, בעיקר בתחום עבירות מין או עבירות של התעללות בקטינים או בקשישים. התגובות בתוך הכלא הן תגובות קשות בדרך כלל, כאשר האסירים הוותיקים מכלים בהם את זעמם. בדיוק כמו במקרים בהם עברייני מין מותקפים בכלא ועוברים ענישה פנימית על ידי האסירים, כך גם קורה במקרי התעללות בילדים. לאור זאת, כחלק מתהליך הקליטה של מעודה החליטה מפקדת הכלא כי הליך הקליטה הנורמטיבי שלה יהיה בהפרדה באגף המשתלבים וביומיים הקרובים ייבחנו ההתרחשויות סביבה כדי לקבוע באיזה אגף היא תושם. נכון לרגע זה אין איומים על חייה של מעודה וגם אין מידע על כוונות שלה לפגוע בעצמה.