"שרה נתניהו שמה וטו על מינויים", כך אמר עד המדינה ויועץ התקשורת לשעבר של בני הזוג נתניהו, ניר חפץ בעדותו בנוגע לתיקי ראש הממשלה. על פי פרסום הערב (שישי) בחברת החדשות, חפץ סיפר במהלך עדותו על מקרה בו התכוון שר החוץ דאז אביגדור ליברמן למנות את אלון פנקס לשגריר ישראל באו"ם ואת שי בזק לתפקיד קונסולרי בכיר. 
"בדרך לירושלים, בבוקר, קספריוס (עוזרו של חפץ) ברכב, מתקשר צביקה האוזר, מספר לי שביבי צלצל אליו בשבע וחצי בבוקר ושנזף בו מדוע שי בזק ואלון פנקס על סדר היום של הממשלה בלי אישורו", סיפר חפץ בעדותו. 
עוד הוסיף: "האוזר סיפר שברקע שמע את שרה נותנת הוראות לביבי בעניין זה. האוזר אמר לי: 'היא ראש הממשלה'. האוזר הוריד הנושא מסדר היום. איווט הגיע עצבני לישיבת ממשלה, ישב איתי בפינת התה ואמר לי שהוא כבר מכיר את התופעה הזאת ששרה שמה וטו על מינויים. היתה לו שיחה קצרה, כעוסה, עם ביבי והמינויים ירדו מסדר היום".

מטעמו של ראש הממשלה נתניהו נמסר בתגובה: "עוד מחזור של שקרי עד המדינה ניר חפץ והאוזר, מועמד כחול לבן לכנסת, במטרה לעזור למועמד השמאל בני גנץ להיבחר לראשות הממשלה. מה חדש? טענו גם ששרה נתניהו מינתה ראש מוסד שאפילו לא הכירה את שמו. רק ראש הממשלה נתניהו הוא זה שמחליט על מינויים על פי ניסיונם וכישוריהם של המועמדים".