מה יאיר נתניהו ידע? אמנם החשדות בנוגע למעורבות בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, יאיר, בתיק 4000 נסגרו, אך עדותו של עד המדינה ניר חפץ במשטרה מעלה סימני שאלה בנוגע למעורבותו של נתניהו הצעיר במה שנחשד כתיק שוחד של קח-תן בין אביו לבין איש העסקים שאול אלוביץ. על פי העדות, שנחשפה הערב (ראשון) ב"החדשות 13", במהלך ישיבה בה השתתף חפץ בבית ראש הממשלה, פרץ הבן לחדר בו התנהלה הישיבה, וצרח כי "אלוביץ לא מספק את הסחורה".



"היה דיון בבית ראש הממשלה. לפתע יאיר נכנס והתחיל לצרוח שאלוביץ לא מספק את הסחורה למרות כל ההטבות שהוא מקבל מביבי. הוא צרח וצרח עד שעורך הדין יוסי כהן שגם היה שם קם להוציא אותו מהחדר". בחקירתו של יאיר נתניהו, עומת בנו של ראש הממשלה עם עדותו של חפץ ועל כך הוא ענה: "יוסי כהן, הנכה הזה, לוקח לו עשר דקות לקום, נראה לכם שהוא יכול להוציא אותי מאיזה חדר?".



תגובת יאיר נתניהו: "עוד עדות שקר של עד המדינה ניר חפץ, שאשם הדבר היה דרוש כדי להציל את עורו היה גם מעליל על משפחת נתניהו שהיא אחראית לרצח ארלוזורוב".




לקראת הפרסום, התייחס יאיר נתניהו לכוונת חדשות 13 לפרסם כתבה בנוגע אליו, הגדיר את הערוץ כ"ערוץ תעמולה, ואף כינה את כתב המשפטים של הערוץ, אביעד גליקמן, ינשוף.


חפץ העיד: מילצ'ן דיבר על מאות מיליונים כתוצאה מביקורו בירדן



במקביל לכך, במהדורת "החדשות 12", נחשפה עדותו של חפץ בנוגע לפרשת המסוק, על פיה הורה ראש הממשלה לספק לאיש העסקים המקורב אליו, ארנון מילצ'ן, מסוק צבאי לצורך עסקיו בירדן. על פי עדותו של חפץ ובניגוד לטענות ראש הממשלה, המעורבות של איש העסקים הייתה כלכלית והמניע מאחוריה לא היה מדיני.



חפץ: אני יכול לתאר לך אירוע אחד שאני זוכר במדוייק... מילצ'ן הגיע.. הוא חיכה להיכנס לביבי. הוא סיפר לי שהוא הגיע בשביל שהוא נמצא פה יחד עם טאטא, מיליארדר הודי ושהוא הגיע כי ביבי מסדר לו מסוק שייקח אותו מישראל לירדן, בלי עצירות, זאת אומרת והוא גם מספר שהמוסד מתאם לבקשת ביבי את העובדה שהמסוק יעבור ויחזור ושזה נעשה מול ארמון המלך הירדני. 
חוקר: היה איתו (עם מילצ'ן) עוד מישהו?
חפץ: לא, הוא היה לבד. הוא בא לבדו והוא סיפר לי בפרוטרוט, מה זה התרברב.. שביבי מסדר לו שהמסוק יעבור מעל הגבול.

ארנון מילצ'ן ובנימין נתניהו. צילום: פלאש 90
ארנון מילצ'ן ובנימין נתניהו. צילום: פלאש 90
חוקר: אתה נכנסת, הצטרפת לפגישה?
חפץ: לא, אני הייתי בחוץ והוא נכנס יצא נכנס יצא ואז הוא יצא מבסוט מכיוון שהוא אמר שזה סודר
חוקר: בקשר למיזם, האם מילצ'ן הזכיר באופן כללי לגבי הפוטנציאל העיסקי שלו? 

חפץ: הוא דיבר על מאות מיליונים בדולרים או יורו
 


לאחר פרסום הכתבות, תקף ראש הממשלה את ערוצי החדשות, וטען כי פרסום עדויות חפץ הינן בגדר תעמולה ולא עבודה עיתונאית. בחשבון הטוויטר שלו כתב נתניהו כי "רק יום ראשון אבל כבר יש תחרות צמודה על פרס הפייק ניוז של השבוע! גיא פלג ואביעד גליקמן, דוברי השמאל שמתחזים לעיתונאים, פרסמו הערב במקביל שתי כתבות פייק ניוז מפי עד מדינה שמכר כל שקר כדי להציל את עצמו על פשעיו. גליקמן רוצה לנקום במשפחתי כי בני יאיר הגיש נגדו תביעה במשטרה. גיא פלג מתחפר בקמפיין הפייק ניוז על המסוק כי יאיר קרא לו ״דמבו״. גליקמן ופלג פונים לתגובה דקות לפני המהדורה. ממש עיתונאות למופת. הקמפיין שלהם הוא קשקוש. מאז ומתמיד פעלתי כדי לקדם את השלום הכלכלי ואת הקשרים שלנו עם הודו. טובת המדינה היא השיקול היחיד שעמד לנגד עיניי - ולא טובתו של איש", טען.