במקביל לדיון בבית המשפט בנוגע להארכת מעצרן של שלושת המטפלות החשודות בהתעללות בפעוטות בגן ילדים בתקוע, הגיעה הערב (שני) מתלוננת נוספת, שלישית במספר לתחנת המשטרה שחוקרת את המקרה, והעידה כי המטפלות החשודות אכן התעללו בפעוטות שתחת פיקוחן ואף טענה כי הן נהגו להשליך את התינוקות על מזרנים מגובה. העדות מחזקת את הטענות נגד הפעוטות, ועומדת בסתירה לטענת מועצת גוש עציון, כי למעשה לא הייתה התעללות במעון ומדובר בסכסוך בין מטפלות במקום. 
כזכור, אתמול נחשפה הפרשה לאחר שאחת מהעובדות במתחם המעונות הגישה תלונה נגד השלוש, וטענה כי הן התעללו בפעוטות שתחת פיקוחן, בהמשך התווספה תלונה נוספת. מועצת גוש עציון פרסמה הודעה חריגה עם גילוי המקרה, בה נכתב כי "לאחר בירור המקרה עם הנהלת המעון בתקוע, מדובר בשתי קבוצות של סייעות שבשבוע שעבר התווכחו ביניהן, אחת הסייעות איימה שתפנה למשטרה ואכן כך עשתה. נמסר לנו כי מבירור מעמיק לא מדובר במקרה של התעללות בילדים, אלא בניצול האווירה הציבורית הסוררת בארץ בעקבות מקרים מתוקשרים אחרים. אנו סומכים על משטרת ישראל כי תבצע את עבודתה נאמנה ותחקור את המקרה על מנת שהאמת תצא לאור. הנהלת המעון השעתה את המעורבות עד לתום הבירור, נמשיך לעקוב ולעדכן".
היום האריך בית המשפט את מעצר השלוש בשלושה ימים, ובמשטרה בשלב זה מתמקדים בניסיון להגיע אל הורי הפעוטות שעברו, לכאורה, התעללות.