פרשת האונס הקבוצתי של בת ה-11: אביו של החשוד המרכזי באונס הילדה בת ה-11 התראיין הערב (שלישי) ל"חדשות 13" ואמר כי המקרה המזעזע שנחשף אתמול לא היה אונס וכי מדובר "במעשה קונדס".



"בתור אבא אני רואה את העניין הזה די בחומרה כי גם אם המעשים נעשו והילדה רצתה את זה - עדיין זה מעשה לא ראוי ולא הייתי מצפה מהבן שלי שיתנהג בצורה כזאת. מדובר ברצון הילדה, מדובר פה בילדה שהתנהגה בצורה לא ראויה", אמר האב. 



האב גם לא התרגש מהסרטון שהופץ בקרב תלמידי בית הספר בו נראים הילדים מבצעים בילדה מעשי סדום, ואמר כי "מדובר במעשה קונדס של ילדים שהתלהבו בכיתה - 'תראו מה עשינו'. כמה ילדים חשבו שזה איזשהו מעשה גבורה, שהייתה ילדה שעשתה איתם את כל הדברים האלה. "משחקי גדולים נקרא לזה". 



בתוך כך, ב"החדשות" בערוץ 12 פורסמה ההתכתבות בין אם הילדה לאחיו של אחד החשודים:



האם: "אני הולכת למשטרה להתלונן עליכם".



האח: "למה, מה את רוצה, הם סגרו את זה, לא? ומה קשור אליכם, אני לא קשור"



האם: "את זה תשאיר לי".



האח: "אבל סגרנו את זה, למה לפתוח עוד פעם? יש לנו גם תיק במשטרה, זה יהרוס לנו את החיים. אני מבקש ממך כמו הבן שלך... אבא שלי לא ידבר איתי, אך אחד מהמשפחה לא ידבר איתי, אני מבקש ממך. אנחנו נדאג למחוק הכל ולסדר את זה. את יכולה לא ללכת למשטרה? יאללה מה אכפת לי, מה אכפת לי. את רוצה  את השם של מי שצילם זה?".



אתמול פורסם כי כבר קרוב לארבעה חודשים שהילדה שוהה במוסד לטיפול נפשי, לאחר שעברה על פי החשד שני מקרי אונס קבוצתיים מזעזעים כשבאחד מהם הוצמדה סכין לצווארה והובהר לה כי במידה ותתלונן יפגעו בה. את מעשי האונס תיעדו המעורבים, נערים בני 13 ו- 14 שלמדו איתה באותו מוסד חינוכי באזור המרכז, במצלמות הטלפונים הניידים שלהם ומאוחר יותר הופץ הסרטון בין כל תלמידי בית הספר תוך שהוא מתגלגל גם לידי הצוות החינוכי והנהלת בית הספר.



במשטרה חקרו את הנערים המעורבים בפרשה ושחררו אותם בטענה שמפאת גילם הם אינם ברי ענישה. אלא, שפרקליט המשפחה עו"ד הלל בבאייב, לא מוכן להבליג ומתכוון לדבריו להילחם עד שהמעורבים יישלחו למוסד עברייני סגור. "הנערה שעמדה לפני בת מצווה סגורה וכלואה כשעולמה חרב עליה ואילו אלו שביצעו את המעשים הנפשעים ופגעו בו מסתובבים חופשיים ולמצער אף חזרו לאותו מוסד חינוכי כאילו דבר לא קרה". לדבריו, רק אחרי פנייה של אמה של הנערה לגורמי הרווחה בתלונה על אוזלת ידה בטיפול בפרשה, נכנסו גורמי הרווחה באותה עיר במרכז הארץ לעובי הקורה והחלו לטפל בסוגיית המעורבים.