המשטרה עצרה היום (שישי) בנתב"ג תושב בת ים כבן 60 העובד כמטפל בבית החולים השיקומי רעות, כך הותר לפרסום. מחקירה ראשונית עולה, כי המטפל נקרא לסייע לקשיש כבן 90 שחש ברע. על פי אחת העדויות, המטפל הכה את הקשיש, שהלך הבוקר לעולמו. עוד עולה כי עובדת בבית החולים ניגשה לקב"ט במקום ואמרה לו שהיא חושבת שהקשיש הותקף.
רופא הוזעק למקום וטען כי אין על הקשיש סימני חבלה וכי הוא לא הותקף. כעת חוקרים במשטרה את החשד לתקיפה והאם עולה קשר בין מותו של הקשיש לאירוע זה. העובדה קיבל הודעה מהמוסד השיקומי כי הוא מושעה מתפקידו עד תום הבדיקה של האירוע. העובד נעצר ויובא מחר לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב. 
מבית החולים נמסר בתגובה: "אנו נוקטים במדיניות של אפס סובלנות לאלימות. בליל 17.7.19  ניצפה על פי החשד עובד כח עזר מכה מטופל בעת שניגש לטפל בו. העובד הושעה מיידית מעבודתו. במקביל הגיש בית החולים תלונה נגד העובד במשטרה. בית החולים עדכן את משרד הבריאות במקרה החריג.

 המטופל, שחש ברע כבר משעות הערב המוקדמות יותר, הועבר לטיפול בבית החולים איכילוב, אושפז שם ולצערנו נפטר למחרת. בית החולים נמצא בקשר עם המשפחה ומשתתף בצערה העמוק".