החשד לאונס בקפריסין: לאחר שנודע שמשטרת קפריסין מצאה סרטונים בטלפונים של חלק מהנערים הישראלים, המתעדים את המקרה הקשה, אומר הערב (שישי) למעריב גורם המעורה בפרטי החקירה, כי הראיות שנאספו מהמכשירים הניידים לא יספיקו לבדן להוביל להרשעה. על פי הגורם, אכן הסרטונים קלטו מעשי מין בין הנערים החשודים לתיירת הבריטית בת ה-19, ואף מעשים אלימים, אך אין דרך לדעת מהסרטונים כי המעשים לא בוצעו בהסכמה.



כזכור, הבוקר הגיעו שוטרי משטרת קפריסין לחדר המלון בו, על פי החשד, אנסו 12 הנערים הישראלים את התיירת, ואספו מהחדר ראיות נוספות בהם קונדומים, חלקם משומשים - שנשלחו לבדיקות DNA, בקבוקי אלכוהול ואף סכין שהייתה בארון החדר. בנוסף לכך, התיירת עצמה שוחררה היום מבית החולים ומצבה משתפר. התיירת עצמה אישרה במהלך החקירה כי היא קיימה יחסי מין מבחירתה עם אחד הצעירים במספר מקרים, אך לטענתה, במקרה המדובר היא הגיעה לחדרו כרגיל - אך לאחר שהגיעה לחדר, החל הנער להכותה, גם לאחר שביקשה ממנו להפסיק, והוא אף צרף למעשה את חבריו ללא הסכמתה.





מעצר הצעירים הישראלים בקפריסין




על פי החשד, תחילה ככל הנראה קיימה יחסים עם אחד המעורבים ולאחר מכן עם חבר אחר עד שעל פי החשד בשלב מסוים, על פי טענתה, אנסו אותה בזה אחר זה במלון בו שהו, כשהאחרים נוכחים במקום. תשעה מהעצורים מכחישים כל מגע עם התיירת הצעירה ואילו השלושה האחרים מספרים בחקירתם כי קיימו איתה יחסים בהסכמתה המלאה ולא חלילה במסגרת אונס קבוצתי. 



אתמול התייחס עורך דינם של שניים מהחשודים, עו"ד ניר יסלוביץ' למעשה ואמר כי יש בידיו ראיות לכך שיחסי המין ביניהם לבין המתלוננת היו בהסכמה. יסלוביץ' הסביר כי בין היתר מדובר בסרטוני וידאו שמחזקים את גרסתם. כשנשאל על דברי נציג המשטרה בדיון הארכת מעצרם של החשודים, לפיהם אחד החשודים הפליל את חבריו, אמר יסלוביץ' כי "מדובר בתרגיל חקירה".