החשוד המרכזי באונס הקבוצתי של התיירת הבריטית בת ה-19 באיה נאפה שבקפריסין נחקר אתמול על ידי משטרת קפריסין, וחקירת המקרה הקשה עודנה נמשכת גם היום. עורך הדין ניר יסלוביץ', המייצג את שני החשודים המרכזיים בפרשה, התארח הבוקר (ראשון)  בתוכניתה של איילה חסון ב-103FM ואמר כי "הסרטונים שצולמו בזירה מלמדים על כך שרכיב ההסכמה התקיים".



"אתמול התמונה החלה להתבהר", אמר עו"ד יסלוביץ', "החקירה הייתה ארוכה למדי, אבל הגונה. החשוד המרכזי סיפק את כל הפרטים הדרושים והחקירה הייתה מקיפה מאוד. לעניות דעתי התמונה אצל רשויות החקירה בקפריסין החלה להתבהר".



עוד הוסיף: "אין שום סימוכין לגרסת המתלוננת, מדובר בגרסה שקרית, והסרטונים שצולמו בזירה מלמדים על כך שרכיב ההסכמה התקיים. היא אמרה שיצאה מהחדר עירומה כביום היוולדה, אבל בחדר לא נמצא שום בגד השייך לה, אז ככל הנראה זה לא נכון. לסיפור הזה אין שום בסיס. אני קורא את מה שמתפרסם בעיתונות הישראלית ומבין שהדיס אינפורמציה פשוט חוגג, התיירת הבריטית אומרת פה משהו אחר - היא הסכימה לבלות עם החשוד, והם שכבו מספר פעמים, אבל היא לא הסכימה שהוא ייצרף לאקט נערים נוספים, ויהפוך את יחסי המין לאלימים".





בהמשך סיפר עורך הדין כי השבוע עתיד להתקיים מסדר זיהוי, "כשהגיעה המשטרה למלון כל הישראלים שהיו במקום נעצרו, ולכן יש 12 עצורים. לא כולם מכירים אחד את השני, מדובר על 3 קבוצות שנות של חברים ממקומות שונים בארץ. ההורים נמצאים פה, ואני מדבר איתם. עושה רושם שגם הם מתחילים להבין את התמונה לעומק".


עורך הדין ניר יסלוביץ'. צילום: פרטי
עורך הדין ניר יסלוביץ'. צילום: פרטי


בינתיים, במשטרת קפריסין ממתינים לתוצאות דגימות הדנ"א שיגיעו ככל הנראה ביום שלישי או רביעי , וזאת כדי לקבל את הראייה המרכזית שתוכל לסייע לחוקרים לפענח את הפרשה. עד כה, החוקרים גבו עדויות ושמעו את גרסאותיהם של החשודים ובמיוחד של החשוד המרכזי במשך שעות.  החומרים שנאספו מצביעים על שתי גרסאות שונות וסותרות, האחת של התיירת הבריטית שטוענת שנאנסה באכזריות ועברה התעללות בחדר 723 במלון באיה נאפה, ומנגד גרסאותיהם של החשודים האחרים שגם אם יש ביניהן אי התאמה' עדיין הטענה המרכזית שלהם היא ש"לא היה אונס" ושהמעשים נעשו בהסכמת המתלוננת, ורק חלק מהם, לטענתם שניים - קיימו איתה יחסי מין מלאים.

נציין, כי המשטרה בקפריסין פיצלה את החקירה לארבע תחנות משטרה שונות שנמצאות במרחק של שעה נסיעה מכל אחת ואחת. חלוקת החקירה לתחנות בוצעה בהתאם לחשודים שעניינם מתנהל בכל תחנה ותחנה. בניקוסיה מתנהלת חקירתו של החשוד המרכזי יחד עם שני חשודים נוספים ובשלוש תחנות אחרות שלושה חשודים אחרים בכל אחת.

בתוך כך, אביו של אחד החשודים התראיין בתוכניתם של קלמן ליבסקינד ואסף ליברמן ב"כאן ב'" ואמר כי מדובר ביחסים בהסכמה. "ביום הראשון היא ראתה את אחד הילדים", אמר האב. "היא טענה ביום האחרון שכל הנערים שהיו שם היו איתה. זה קשקוש". האב המשיך לפרט את טענותיו של בנו: "ביום הראשון שהם הגיעו למועדון שבו היא משמשת כרקדנית, היא שלחה לאחד הבחורים הודעה וביקשה ממנו את הטלפון, אמרה לו 'אתה מאוד מוצא חן בעיני, אני יכולה לבוא אליך לחדר?' הוא ענה לה בחיוב ואחרי שהוא היה איתה היא ביקשה ממנו לצרף חבר שלו, וככה זה התנהל שישה ימים. אחר כך היא התלוננה שאנסו אותה".

"היא לא עברה אונס, זה היה יחסים בהסכמה", המשיך האב. "הבן שלי היה במועדון או בלובי. הוא לא היה איתה ולא קיים איתה יחסים. לקחו מכולם בדיקות דנ"א. שישה ימים היא הייתה איתם בהסכמה, אז ביום השביעי לא מסכימים?", אמר.