תמלילים נוספים מחקירתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בתיק 1,000 נחשפו הערב (ראשון) בחברת החדשות. בתמלילים, כפי שפורסמו על ידי הכתב גיא פלג, תוארה גרסת נתניהו בחקירה לגבי ההטבות שקיבלה משפחתו מהמיליארדר ארנון מילצ'ן בה טען כי לא ידע שאשתו מקבלת בקבוקי שמפניה. "לי אין בעיה להכניס את היד לכיס", אמר רה"מ בחקירתו.
 
 

מטעמו של ראש הממשלה נמסר בתגובה לפרסום בחברת החדשות: "כרגיל לא פניתם לתגובה והשמטתם עובדות מרכזיות שסותרות את מצג השווא שניסיתם לייצר, כאילו ראש הממשלה נתניהו לא שילם עבור שיעורי המשחק של בנו. אבל כמו תמיד, האמת הפוכה. הנה דברים שאמר ארנון מילצ׳ן בחקירתו - חוקר: ״הוא אמר שהוא ישלם לך?״ מילצ׳ן: ״כן״.  חוקר: "הוא שילם לך על זה?" (על שיעורי המשחק) ומילצ׳ן עונה: "כן".  הדיווחים המסולפים של גיא פלג הפכו כבר לבדיחה".



כזכור, בתיק 1000, תיק המתנות, הודיע במרץ האחרון היועמ"ש אביחי מנדלבליט כי הוא שוקל להעמיד לדין את נתניהו בסעיף של מרמה והפרת אמונים, וזאת על אף שבכירי הפרקליטות סברו כי יש להעמידו לדין בגין שוחד. בכתב החשדות נטען כי נתניהו קיבל בקבוקי שמפניה וסיגריות בשווי 700 אלף שקל מאילי ההון ג'יימס פאקר וארנון מילצ'ן. "בכל אחת מהפעמים שבהן ניתנו טובות ההנאה, ובכל אחת מדרכי הקבלה, נתניהו קיבל ממילצ'ן קופסה או קופסאות של סיגרים, ולא סיגר בודד", נכתב. "כל קופסה הכילה 10 עד 25 סיגרים. שווי כל קופסה נע בין 2,000 ל־3,000 שקל.



ככלל, בכל אחת מהפעמים ובכל אחת מדרכי הקבלה, ניתן מארז של שישה בקבוקי שמפניה, ולעתים גם שני מארזים שכאלה, ולא בקבוק בודד. עלות כל בקבוק שמפניה נעה בין 250 ל־350 שקל וממילא העלות של כל שישיית בקבוקים נעה בין 1,500 ל־2,100 שקל". לדברי מנדלבליט, טובות ההנאה ניתנו לנתניהו ברציפות ובאופן תדיר עד כדי כך שניתן לומר שהן היו בבחינת "קו אספקה" של סיגרים ושמפניות. לטענת מנדלבליט, נתניהו קיבל את טובות ההנאה הללו בזיקה לתפקידו הציבורי ולמעמדו כראש הממשלה. במקביל לקבלת ההטבות ביצע נתניהו פעולות שלטוניות שונות לטובת מילצ'ן אף שעמד בניגוד עניינים.