בית המשפט המחוזי גזר היום (שני) עונשי מאסר ממושכים על ארבעה מסתננים מאריתראה שהורשעו בחטיפה ואינוס בצוותא בנסיבות מחמירות של צעירה שלא הכירו בראשון לציון.



על פי עובדות הכרעת הדין, הצעירה נלקחה בכוח ממקום הבילוי תוך שהיא שיכורה ונמצאת בערפול חושים, ובמשך כשעה וארבעים דקות אנסו אותה באכזריות, תוך שהיא זועקת לעזרה.



על הנאשם המרכזי אמנאל טקיה נגזרו 17 שנות מאסר. "בשיחתו עם שירות המבחן ניכר היה כי הוא ממוקד בטענה כי הוא חף מפשע ובמחיר מעצרו, ואיננו מביע אמפתיה ביחס למתלוננת או חרטה כלשהי על שארע" קבעו השופטים.



על שותפו טקאלי גברו נגזרו 15 שנות מאסר, תוך שהשופטים מתחשבים בגילו הצעיר. על הנאשם השלישי, אטקלה אבטרמרים שהורשע בעבירת חטיפה ובשתי עבירות אינוס בצוותא נגזרו 14 שנות מאסר חרף העובדה כי סירב ליטול כל אחריות על מעשיו או להביע אמפתיה למתלוננת. השופטים החליטו להתחשב בכך שהוא אב לילד קטן.



על הנאשם הרביעי, אפרים קידנה, שהורשע בסיוע לשתי עבירות אינוס נגזרו שש שנות מאסר, כשהשופטים מתחשבים בכך שסייע למתלוננת לאחר האירוע ובכך שהעיד נגד חבריו.



עוה"ד שרה טל מפרקליטות מחוז מרכז מסרה כי "ביהמ"ש הביא לידי ביטוי את הכיעור והסלידה ממעשי הנאשמים - חטיפה בכוח כאשר המתלוננת מתנגדת בשארית כוחותיה ואונס קבוצתי.



ביהמ"ש לקח בחשבון את מעשי הזוועות שעברו על המתלוננת באותו ליל סיוטים במשך שעה וארבעים דקות, כאשר הנאשמים נכנסו לחדר בזה אחר זה. ביהמ"ש קבע כי מעשיהם של הנאשמים לוו באכזריות רבה ובחוסר אנושיות וכי יש להרתיע מפני מעשים כאלו".