תפסו אותו על חם: מספר אירועי
ההשתלטות על גנב הרכב. קרדיט צילום: דוברות המשטרה
גנבת רכב באזור גוש עציון שהתרחשו בחודש האחרון, העלו את החשד בקרב שוטרי מחוז ש"י כי מדובר בחולייה מאורגנת. בעקבות החשד, החלה חקירה מאומצת בתחנות השונות שכללה שימוש באמצעים מגוונים. בסופה, הצליחו חוקרי המשטרה להתחקות אחר חוליה המונה שישה חשודים.
מהחקירה עולה כי החשודים נהגו להגיע עם רכב נוסף, ובמהלך הגניבה היו שוברים את מנעולי ההגה, גונבים את כלי הרכב ונמלטים עימם לשטחי הרשות הפלסטינית. בפעילות חכמה של בלשי המשטרה ולוחמי היס"מ, נעצרו לראשונה לפני כחודש שני חשודים תושבי הכפר תרקומיה בעת שניסו לגנוב את אחד הרכבים שדווחו כגנובים. 
במהלך החקירה הצליחו החוקרים להתחקות אחר 4 חברי חוליה נוספים תושבי הכפר תרקומיה והם נעצרו במהלך החודש האחרון ונחקרו בחשד לגנבת כלי רכב. במהלך חקירתם נאספו ראיות רבות הקושרות אותם לשבעה אירועי גנבה של כלי רכב. מעצרם הוארך מעת לעת, וכאמור אתמול הובאו החשודים לבית משפט הצבאי בעופר שם הוגשה נגדם הצהרת תובע ומעצרם הוארך בשלושה ימים עד ליום רביעי הקרוב, לצורך הגשת כתב אישום.

בהמשך לדיווח נמסר מהמשטרה כי "משטרת ישראל פועלת כל העת תוך הפעלת מכלול האמצעים והמשאבים העומדים לרשותה במאבק הבלתי מתפשר נגד עברייני הרכוש המהווים איום לביטחונם של התושבים ולשלום רכושם ותמשיך לפעול להגברת תחושת הביטחון של האזרחים".