היום (שני) הסתיים בשעות הערב המאוחרות יום החקירות של תשעה מהחשודים בפרשת אונס התיירת בקפריסין. שני החשודים המרכזיים בפרשה סיימו ככל הנראה לפחות עד יום חמישי את חקירותיהם ובשישי הם יובאו בפני שופט כשההערכה כי יאשר הארכת מעצרם למספר ימים נוספים כדי לאפשר לצוות החקירה הקפריסאי להשלים את החקירה ואולי אפילו לסיימה.



נבהיר כי כבר מראשית החקירה ייחסה המשטרה לחשודים ביצוע עבירת אינוס וכן קשירת קשר לביצוע פשע אלא שביממה האחרונה נושא קשירת הקשר קיבל משמעות נוספת.



פרקליטם של החשודים המרכזיים בפרשה חזר היום לארץ ובחשיבה משולבת עם עורכי הדין של שישה חשודים נוספים בוחנים הפרקליטים לשכור שירותיהם של חוקרים פרטיים שיתחקו אחר עברה של התיירת, זאת לאור העובדה שלמשטרת קפריסין הגיעו עדכונים לפיהם טענות החשפנית שסיפרה כי המתלוננת בדתה אירוע דומה בעבר וזכתה בפיצוי כספי, אינן אמינות.



הפרקליטים בונים עתה אסטרטגיה נוספת כדי למוטט את גרסתה של התיירת בתקווה שיצליחו לאשש את גרסותיהם של החשודים ולהוביל לשחרורם.



עו"ד ניר יסולביץ, פרקליטם של שני החשודים המרכזיים בפרשה, ציין: "נערך בהתאם להתפתחות החקירה ונעשה הכל כדי לאשש את גרסאות החשודים שממשיכים לטעון שהם חפים מפשע. אני חייב לציין כי החקירה מתנהלת במקצועיות וביסודיות תוך כוונה כנה של החוקרים להגיע לחקר האמת".