קטינה חוסה וחסרת ישע בת 12 נוצלה על פי החשד באופן מחליא על ידי לא אחרת מאשר אמה, שהייתה אמורה להיות חומת המגן שלה. הבוקר (חמישי) לאחר מעצרם של ארבעה חשודים, בהן אמה ודודתה של הקטינה, היא הושבה בסיוע גורמי רווחה, למעון בו שהתה בירושלים. חשוב להדגיש כי בעת ביצוע העבירה הקטינה הייתה בבריחה במעון החוסים בו שהתה וכעת במשטרה חושדים כי מעבר לעבירות של שידול לזנות וסרסרות קשורות האם והדודה גם לבריחה ממעון החוסים.
עם קבלת המידע עלה החשד כי הקטינה עצמה היתה במספר צימרים במחוז הצפון במקום בו האם והדודה, תושבות עפולה במקור, מתגוררות בתקופה האחרונה. באותו מתחם מתגורר הקשיש, שנתפס בצימר עם הקטינה.
כוחות המשטרה תפסו על חם את הקשיש עם הקטינה, חילצו אותה מידיו וביצעו את מעצרם של האם, הדודה ובעל מתחם הצימרים שנחקר עתה על אי דיווח על פשע וכן כי ידע שבמתחם שהוא מפעיל מתבצעות עבירות פליליות.

חשוב להדגיש כי חקירת המשטרה הינה אגוז קשה לפיצוח, שכן הקטינה אינה משתפת פעולה עם החוקרים בשלב זה שכן הם ממתינים לחוקרת ילדים שתדבר עם איתה ותשמע ממנה על אופי המעשים שבוצעו בה על ידי הקשיש. הדיון במקרה מתנהל בדלתיים סגורות בבית המשפט בנצרת.