אחד הנערים החשודים באונס באיה נאפה בקפריסין ישוחרר עוד היום (חמישי) ממעצר. ארבעה חשודים נוספים צפויים אף הם להשתחרר בהמשך. עו"ד ניר יסלוביץ, פרקליטו של החשוד וחשודים נוספים בפרשה אמר כי "הצלחתי להחזיר את אחד הנערים הביתה, זוהי סנונית ראשונה המבשרת על כיוון החקירה והסדקים באמינות גרסאת המתלוננת, אמשיך לעשות ימים כלילות להשיב את כל הנערים לביתם".
 
מוקדם יותר היום פורסם כי שוחזרו הסרטונים מהטלפונים הניידים של החשודים באונס בבית המלון באיה נאפה שבקפריסין. בסרטון ששוחזר נשמעת צעירה באנגלית מבקשת לסגור את הדלת. כמו כן, תוצאות בדיקות ה-DNA של החשודים הגיעו למשטרה, אך טרם נמסר תוכנן.
כזכור, המשטרה המקומית פנתה בימים האחרונים לחברת סייבר ישראלית המתמחה בשחזור נתונים, סרטונים ותמונות שנמחקו ממכשיריהם הניידים של החשודים, כדי לנסות ולהתחקות אחר שני סרטונים שצולמו במכשירי הטלפון של שניים מהחשודים המרכזיים בפרשה ושנמחקו, על פי החשד, קודם הגשת התלונה.
צוות החוקרים של המשטרה מתקרב לישורת האחרונה של החקירה וגביית העדויות, אולם עדיין חסרים מספר מרכיבים שישלימו את התמונה, כדי לקבוע באופן סופי אם מדובר בפרשה חמורה, כפי שטוענת התיירת בעקביות, או שדווקא גרסת החשודים נכונה, ומדובר בפרשה שאין בה משום עבירת אונס.

תוצאות ה-DNA בוודאי יוכלו להצביע על המעורבים במגע מיני עם התיירת. בנוסף, מתקשים החוקרים לקיים מסדר זיהוי למעורבים, לטענתם בשל הבעייתיות באיתור נערים בקפריסין הדומים לחשודים.