העבריין בן סוטחי חוסל השבוע במקסיקו כאשר מתנקשת ירתה בו ובאלון אזולאי בעת שישבו בבית קפה. "זה איש שבחצי שנה האחרונה נחשב לאיש החזק והמפחיד ביותר בעולם התחתון הישראלי", סיפר הכתב הפלילי, בוקי נאה, בראיון ל-103FM, "סוטחי השתחרר מהכלא בסביבות חודש מרץ, והיו בטוחים שהוא הולך לחסל את כל יריביו. פה ושם עלה מישהו השמימה, אבל אין הוכחות שזה הוא". בתוך כך, תיעוד חדש מהאירוע פורסם היום (שישי) במקסיקו, ובו נראית האישה החשודה בחיסול הישראלים כשהיא קמה ממקומה במסעדה, ניגשת לעבר השניים ויורה בהם מטווח אפס.


חיסלו אותו שליחים מכאן?
"בדיוק. אם הוא היה אהבה נכזבת של הרוצחת, מה הוא לא זיהה אותה? חיכתה לו תהלוכה של 300 אנשים מחוץ לכלא. צבא של 300 אנשים שמחכים לו מחוץ לכלא. אמרו שבן סוטחי יכה במשפחת מוסלי. זה קשה לישון בלילה כשרוצים להרוג אותך. הוא היה במקסיקו זמן רב ומייחסים לו מעשים רבים, שלא הצליחו להוכיח שהוא עשה אותם. יש לו גם ילד שם, והוא הלך לבקש אזרחות. במשטרה בארץ חושבים שמדובר בהזמנה של רצח מישראל. 
"כמובן שהמחסלת לא יודעת מי שלח אותה, כי זה עבר בין כמה ידיים עד שזה קרה. כנראה שזו מישהי שהייתה צריכה הרבה כסף. הזהירו אותו כשהוא השתחרר מהכלא שרוצים להרוג אותו, והיו מעשי רצח שחושבים שיכול להיות שהוא עומד מאחוריהם. לפני שלושה חודשיים בצומת ראמה נהרג מישהו. חודש לפני זה התנקשו במישהו בשכונת התקווה". 

מה יהיה עכשיו?
"בן סוטחי הוא לא משפחת פשע, הוא ארגון פשע. יש לו אמא נחמדה מאוד, אבל אין לו משפחת פשע. כך שאף אחד לא הולך לנקום את דמו. הוא מת, אין לו אחים ואחיות במשפחת פשע. חיילים לא הולכים להרוג את מי שהרג אותך. אתה מת, אנחנו נהיה חיילים של מישהו אחר. יש הרבה מאוד אנשים בישראל שהם חזקים עד ליום שהם הולכים, וכשהם הולכים אף אחד לא ינקום את מותם". 
הוא ברח למקסיקו מפחד שיתנקשו בו?
"הוא לא ברח, יש לו במקסיקו עסקים. יכול להיות שהוא נסע כי הוא חשב שיהיו לו שם חיים טובים יותר ופחות מסוכנים. אבל בטוח הוא לא נסע כי הוא פחד. לסוטחי מייחסים את רצח כל משפחת אסלן והחיילים שלהם. הוא לא היה רגיל לומר שהוא פוחד".