חשד לרצח: קשישה בת 83 נמצאה היום (ראשון) ללא רוח חיים בדירה באום אל פחם, כשעליה סימני דקירה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה ביצעו בה בדיקות רפואיות, שבסיומן נאלצו לקבוע את מותה, והמשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה. מחמוד אבו חוסין, חובש רפואת חירום שהגיע למקום האירוע, סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו אישה בת 83 שוכבת עם פצעי דקירה בגופה. ביצענו בדיקות רפואיות, אבל היא הייתה ללא סימני חיים, ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה במקום".



בנה בן ה-47 של הקשישה נעצר בסמוך למקום האירוע לאחר סריקות אחריו, בחשד לדקירת אמו, והוא הובא לחקירה.



מקרה שני ביומיים



רק אתמול אירע בבני ברק מקרה דומה, שם אישה בת 65 נדקרה למוות בביתה ברחוב הרצל בבני ברק. שוטרים שהגיעו למקום האירוע עצרו חשוד במעשה, בן 32 תושב העיר, שלמעריב נודע כי מדובר למעשה בבנה של המנוחה. האירוע החל בשעות הבוקר המוקדמות. במוקד 100 של המשטרה התקבלו קריאות על חשד להשתוללות בדירה בבני ברק, וצעקות רמות העולות ממנה. כוחות משטרה שהגיעו למקום איתרו את בעלת הבית כשעל גופה סימני דקירה רבים. צוות מד"א שהוזעק לזירה ניסה לבצע בה פעולות החייאה, ובסיומן ניאלץ לקבוע את מותה.

מעדויות של שכנים עולה כי בנה של המנוחה, שבעבר ידע התפרצויות זעם ככל הנראה, הוא זה שדקר את אימו למוות תוך כדי התקפת זעם חסרת מעצורים. השכנים ידעו לספר לשוטרים שהגיעו למקום כי סכסוך קודם בין האם לבנה, שהתגורר עימה בדירה, הוביל להשתוללות הבוקר, במהלכה נדקרה על ידו באכזריות.