יום של אלימות: גבר בן כ-20 נדקר למוות בקטטה שפרצה היום (ראשון) במפעל בקרית שמונה, לאחר ויכוח שפרץ בין שני עובדים. חובשים ופרמדיקים של מד"א ניסו להעניק לפצוע טיפול רפואי אך נאלצו לקבוע את מותו במקום. במקביל, החלה המשטרה בסריקות אחר החשוד ברצח, והוא נתפס לאחר מרדף רגלי של המשטרה. חקירת המקרה נמשכת.



דורון עופר שטרית, פרמדיק מד"א שהגיע למקום האירוע סיפר: "כשהגענו למקום ראינו צעיר כבן 20 עם פצעי דקירה בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות, והוא היה ללא דופק וללא נשימה. מיד התחלנו בביצוע פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות, בסופן נאלצנו לקבוע את מותו במקום". מוקדם יותר היום גבר בן 47 תושב אום אל פחם דקר למוות את אמו בת ה-83, ולפני כן גבר בן 74 ירה למוות בבן 40, לאחר שהתפתח בין השניים ויכוח על חניה בחניון ברמלה. 



על פי החשד, הירי בוצע במהלך ויכוח על חניה בחניון קניון עזריאלי. החשוד, גבר בן 74, סיפר לחוקרים כי בינו לבין הנרצח התנהל ויכוח סביב מקום חניה. הוא נעצר והובא לחקירה במשטרה. הכוחות בדקו את הזירה ואספו ממצאים. פרמדיק מד"א אופיר שיש סיפר: "כשהגענו לחניון של המרכז המסחרי ראינו גבר בשנות ה 30 שוכב מחוסר הכרה עם פצעי ירי בגופו כששוטרת מבצעת בו פעולות החייאה בסיסיות. המשכנו את הטיפול הרפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו מתן תרופות, הנשמות ועיסויים. העלינו אותו במהירות לאמבולנס ופינינו אותו במצב קריטי תוך המשך ביצוע פעולות החייאה. אישה וילדה שהיו במקום בזמן האירוע היו נסערות וטופלו ע"י צוותי מד"א נוספים שהגיעו למקום".