תושב אור עקיבא בן 64 נעצר בחשד שביצע במהלך השנים האחרונות עבירות מין בבני נוער תושבי האזור. על פי החשד, הוא נהג לבצע עבירות מין בקטינים, אותם לקח לדירות וצימרים מבודדים וכן לשלם להם סכומי כסף תמורת שתיקתם. בנוסף הוא איים עליהם, כדי שלא יספרו על המפגשים. מעצרו הוארך הבוקר (שלישי) בבית משפט השלום בחדרה, עד יום ראשון.
כאמור, אתמול הבשילה החקירה למעבר לשלב הגלוי, כאשר בלשי המשטרה עצרו את החשוד בביתו לחקירה במשרדי היל"פ (יחידה ללוחמה בפשיעה) במרחב מנשה, לצד חיפוש במטרה לתפוס מחשבים והתקני אחסון העשויים להיות רלוונטיים לחקירה. החקירה נמצאת בראשיתה והוא יובא הבוקר (שלישי) לדיון בבקשה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בחדרה.
אתמול נעצר תושב שגב שלום בחשד בי ביצע עבירות מין בקטינה, תוך הפרת צו פיקוח לחוק הגנה על הציבור מפני ביצוע עבירות מין. "משטרת ישראל רואה בחומרה ניצול פגיעותם של קטינים ובפרט אלו חסרי הישע ופועלת להרחקתם מהמרחב הציבורי של החשודים בביצוע עבירות כנגדם.", נמסר מהמשטרה. 

עם התמשכות החקירה עלה בידי החוקרים כי הוא קשור לאירוע נוסף בו על פי החשד הגיע לגן ציבורי בבאר שבע שם חשף את איבר מינו בפני מספר ילדים קטנים תוך שהוא קורא לילדה להסתכל עליו. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בחשד למעשה מגונה, מעשה מגונה בפומבי, והפרת צו פיקוח לחוק הגנה על הציבור מפני ביצוע עבירות מין.