רק לפני יומיים נורה למוות אופיר חסדאי ז"ל בעקבות ויכוח על חניה ברמלה, אבל עוד לפני זה ויכוח על שימוש בדרך כמעו הסתיים במוות. בסוף השבוע האחרון נדקר תושב קריית גת בן 43 על ידי נהג (30) ונפצע באורח קשה לאחר שהתפתח ויכוח בין השניים על השימוש בדרך. החשוד במעשה, עומרי בן יטח, נמלט ונעשו פעולות חקירתיות לאיתורו. כעבור מספר שעות הוא התייצב בתחנת המשטרה וטען שפעל כשורה באירוע. אתמול כבר הוגש נגדו כתב אישום בגין תקיפה בנסיבות מחמירות באמצעות חטיבת התביעות במשטרת ישראל.



מחקירת המקרה עולה כי במהלך נסיעתם של החשוד והקורבן, כל אחד ברכבו שלו וכשילדיו של הקורבן עמו ברכב, לכיוון שכונת כרמי גת, סטה החשוד עם רכבו וגרם לקורבן להסיט אף הוא את רכבו שמאלה וכתוצאה מכך נגרם נזק לצמיג (תקר). מרחק קצר לאחר מכן נעצרו שני כלי הרכב במקביל אחד לשני והנהגים החלו להתווכח. 



רוכב קטנוע תוקף נהג בקסדה בעקבות תאונה

לאחר מכן המשיך הקורבן בנסיעה ועצר לפני רכבו של החשוד במטרה להחליף פרטים. בשלב זה יצא החשוד כשבידו סכין יפנית וחתך את הקורבן בחזהו באמצעותה תוך שהוא מאיים על המותקף כי ירצח אותו ליד ילדיו. מיד לאחר מעשיו שב החשוד לרכבו ועזב את המקום. כאמור, כעבור מספר שעות הוא הסגיר עצמו לידי המשטרה ונעצר. 



בתוך כך, היום הותר לפרסום כי אתמול הגישה המשטרה באמצעות יחידת התביעות לנוער ת"א כתב אישום חמור נגד קטין, רוכב קטנוע, שהחליק בזמן נסיעתו ברחוב מסילת ישרים בתל אביב בתחילת החודש. מהחקירה עולה כי הקטין נהג הקטנוע האשים נהג רכב אחר בתאונה ואז ניגש אליו והתחיל להכות אותו נמרצות באמצעות הקסדה שהחזיק ביד וגרם לפציעתו ונמלט מהמקום.

אתמול בתום מיצוי כלל פעולות החקירה, הצליחו במשטרה לספק תשתית ראייתית נגד החשוד ובאמצעות יחידת התביעות לנוער הוגש כתב אישום חמור ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד הקטין בגין מעשיו.