שוב התעללות בפעוטון? במשטרה פתחו הערב (שלישי) בחקירה, זאת לאחר שהתקבל דיווח מאזור שכונת רמות שבירושלים על פעוט כבן שנה וחצי שעל גופו נמצאו סימני חבלה לאחר ששהה בפעוטון. הקטין פונה לקבלת טיפול רפואי. 



בתוך כך, בימים האחרונים הוגשו מספר תלונות נגד מעון בדימונה. אם לילדה שעברה, לפי החשד, התעללות במעון סיפרה היום במהדורת ראשונה בערוץ 12 כי בתה חזרה לביתה עם סימנים על הגוף: "עכשיו היא מדברת המון על מה שעברה בגן, על ההתעללות שהיא עברה. אני עוטפת אותה ומנסה להשכיח את זה ממנה", סיפרה ר'. "היא הייתה שנה שלמה בגן. זו הייתה שנה סוערת, של הרבה חשדות. היא חזרה עם סימנים על הגוף. התקשרו אליי בתחילת השנה ואמרו שהילדה נפלה ונחבלה בראש. הייתי מדברת בכל פעם עם הצוות, ומגיעה להנהלה. הם היו אומרים לי שזה בטיפול". 
כזכור, לפני כשבוע נפתחה חקירה כנגד חשודה אפשרית בהתעללות בקטינים בפעוטון בשכונת גילה שבירושלים. שבוע לפני כן נחשף מקרה נוסף של חשד להתעללות בפעוטות, כאשר גננת במעון פרטי בטבריה נחקרה בחשד לשימוש באלימות כלפי פעוטות בגילאי חצי שנה עד שלוש שנים. החשודה, תושבת הצפון בשנות ה-30 לחייה, נחקרה ושוחררה בתנאים מגבילים ובהרחקה מהמעון למשך 14 יום.

יממה קודם לכן המשטרה פתחה בחקירה נגד עובדת במעון פרטי באחד היישובים בגוש עציון, בחשד להתעללות בחסרי ישע, זאת בעקבות תלונה שהוגשה על ידי אחת העובדות במעון. במסגרת החקירה נעצרו לחקירה שלוש מעובדות המעון.