שירן דהרי, עבריין מוכר בן ה-35 חוסל שלשום בלילה בירי בהרצליה. דהרי, עבריין מוכר מתחום גביית החובות היה מעורב בשנת 2015 בניסיון החיסול של איש העסקים אלי טביב, שהיה בעבר בעלי קבוצות הכדורגל בית"ר ירושלים, הפועל תל אביב והפועל כפר סבא. כתב הפלילים בוקי נאה שפך אור נוסף על הפרשה הבוקר (שישי) בתוכניתו של ניסים משעל ב-103FM.
"אנשים דורכים אחד לשני על יבלות ונוצר המצב שאו אני או אתה מת. יש אנשים שעובדים בתור מחסלים, ואחרי שני חיסולים הם מרגישים גדולים ועוברים להיות קבלני חיסולים וגובי חובות. שירן דהרי זה ביריון גדול מהרצליה שירה לעברו של אלי טביב כשהיה במכוניתו. בגלל כשלים בביצוע אלי טביב לא מת. היה משפט והוא הודה אבל קיבל רק שנתיים מאסר בפועל".
עוד הוסיף נאה: "דהרי לא הלך לעבוד אחרי השחרור בבנק כפקיד. הוא עבד בלהיות ב'חבר'ה הטובים'. הפשע לא משתלם. אם אתה בריון שהורג אנשים ואתה שכיר חרב וגובה חובות - חייך לא יהיו ארוכים. זה לא משחק מחשב שאתה יכול להרוג את כולם. ביום שבו מצאו את האקדח הראשון מת הגיבור האחרון". 

 
מחקירת המשטרה של החיסול עלה כי קסטרו רכב על אופנועו, וכשהגיע לרחוב צלע צפון בעיר, ירה מתנקש לעברו מספר יריות ונמלט. צוותי מד"א שהגיעו למקום ניסו להחיותו, אך ללא הועיל. דהרי כאמור היה מעורב בכמה סכסוכים, ולפני כשנתיים הוא נאשם במעורבות בניסיון ההתנקשות בחייו של איש העסקים ובעליה של הפועל תל אביב באותם ימים, אלי טביב.