ההתפתחויות הדרמטיות בתיק הרצח הבלתי מפוענח של נאוה אלימלך ז"ל מסעיר בימים האחרונים את המדינה ואת קרובי משפחתה של הילדה שנרצחה באכזריות לפני 37 שנה. בדמעות ובקול חנוק שיתפה היום (שלישי) בגלי צה"ל, אחותה של נאוה, אפרת אלימלך, על התחושות הקשות בימים אלה, לאחר שפורסם כי קברה של אחותה נפתח מחדש לצורך ביצוע פעולות החקירה. 



"אני לא יודעתי את זה עד שזה קרה", סיפרה אפרת. "אמא שלי ואחי ידעו את זה, הם הלכו למשטרה ואמא שלי חתמה. אחי הודיע לי שפותחים את הקבר, ואני מאוד מקווה שיתפסו את הרוצח". 
בהמשך סיפרה עוד אפרת כי בני המשפחה חיים את הטרגדיה מידי יום, וביקשה מהתקשורת להפסיק עם התיאור הנורא של הרצח, בשל הכאב שהדבר מוסיף למשפחה. "זה קשה. אני לא יכולה לעמוד בזה יותר עם כל התיאורים האלה. אני מדחיקה את זה כל השנים. יש דברים שאני לא ידעתי אפילו. זה קשה, אי אפשר לעמוד בזה. אני מבקשת מהתקשורת, הטלוויזיה, העיתונים - תפסיקו עם התיאורים האלה, זה הורג אותנו". 

עוד הגיבה אפרת על הטענות שנשמעות בימים האחרונים על כך שהרצח בוצע על ידי אדם שאביה העסיק באותה תקופה. בהתייחס לכך טענה אפרת כי הדבר לא נכון, ואמרה: "זה מרתיח אותי. מאיפה הוא הביא את זה, עו"ד זהיר, שאז היה מפקד תחנה. חוצפה. פתאום אתה מוציא את זה אחרי 37 שנה".