לאור התפתחות החקירה ומעצר שני הפלסטינים החשודים במעורבות באונס, התראיין הבוקר (רביעי) עורך דין יהודה פריד, המייצג את משפחת הילדה בת ה-7 מבנימין אצל אילה חסון ב-103FM ועדכן על ממצאים החדשים: "כמה שבועות אחרי שנסתיימה לכאורה הפרשה לא שמענו כלום מהמשטרה, למרות שניתנה לנו הבטחה שהם יבטיחו לעסוק בזה. לפני כשבוע קיבלנו טלפון שבו מונתה יחידה חדשה ומיוחדת שתטפל בעניין, ומאז באמת התחלנו לראות שזזים דברים. ההורים נחקרו, כנראה פעלו בעוד כל מיני מישורים לכדי להגיע למעצר של השניים".
איך ההורים התרשמו?
"מבלי להיכנס לפרטי החקירה, הרושם הכללי הוא שהם מנסים עכשיו להתחיל מהתחלה – כמו שבונים בניין, פירקו אותו ועכשיו מתחילים מהיסודות. כמו שחקירה פלילית צריכה להיות. אני יודע כסנגור פלילי ותיק שכאשר נתפשים מעורבים, אני מתנחם בזה שכבר נעשה משהו בפועל. שזה לא להראות סתם שאנחנו עובדים אלא שיש קשר וזה יוביל לעוד קשר". 


 

מה שלום הילדה?
"לצערי לא טוב. לפעמים בטראומה. זה כמו בתאונה, אתה יכול להרגיש טוב ופתאום אחרי כמה ימים מרגישים כאבים. הדברים ששקעו מתחילים לצוף – התעוררויות באמצע הלילה, צעקות. המזל היחיד שלנו הוא שעכשיו אנחנו בחופש אז היא לא מפסידה לימודים, אבל לכל קייטנה או כל מקום אחר היא לא רוצה לבוא. וזה מוסיף חטא על פשע שהיא לא מטופלת כמו שצריך. וזה מדהים – רק לפני שבוע היא התחילה טיפול. אנחנו צריכים להיאבק כדי שתקבל את מה שמגיע לה".
בזמנו נחשפנו ליומן שהיא כתבה עם תיאורים ושמות מדויקים. 
"היומן הזה הוגש למשטרה, אני מקווה שאולי זה מה שקשור למה שהיה. אני לא יודע". 
מה עם הטענה שההורים הכניסו לה לראש מי אנס אותה?
"זאת טענה כל כך מופרכת. באיזה אינטרס? שהחיים שלהם ייהרסו? אני לא מצליח להבין את הקונספירציה הזאת, ואני מקווה שהמעצר של אתמול יפריך וישים קץ לכל הקונספירציה הזאת. אני יודע שמי שמפיץ את זה הם בעלי עניין, אבל אני לא רוצה להיכנס לזה. אף אחד מגורמי החקירה לא טוען שלא היה אונס".