בית משפט השלום בראשון לציון גזר 13 חודשי מאסר בפועל על שוטר אשר הורשע במסגרת הסדר בעבירות תקיפת בת זוג בנסיבות מחמירות, ריבוי עבירות איומים, נהיגה בשכרות ועבירות נוספות. השוטר הודה בכך שנקט אלימות מילולית כלפי בת זוגו, התבטא כלפיה באמירות משפילות, בצעקות, קללות ואיומים תוך פגיעה בחפצים שונים בבית. פעמים רבות, ביצע השוטר את המעשים לאחר שצרך משקאות אלכוהוליים והיה תחת השפעתם. התיק נחקר ונוהל על ידי המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה. 



על פי אחד האישומים בהם הורשע הנאשם, הוא הטיח בחוזקה רבה את מכשיר הטלפון שלו בפניה של אשתו, וגרם לה לחבלה משמעותית וחמורה בפנים, בדמות שבר בעצם האף. באישום אחר נכתב כי הוא התקשר למתלוננת מספר רב של פעמים כאשר נסעה להשתלמות מטעם העבודה, לאחר שערב קודם לכן צעק על זוגתו ממושכות ואמר לה, בין היתר כי יהרוס את חייה וירביץ לה.



בהמשך, בשיחות ובמסרונים רבים, קילל השוטר בבוטות ובחריפות את בת זוגו ואיים שיפגע בה, ואף יהרוג אותה. כך לדוגמה, הוא אמר: "אני אגמור אותך ואני אמות, אני אמרר לך את החיים... לטיול הזה יהיה סוף... איך את נכנסת הביתה שם לך כדור...".



בשלב מסוים החליט השוטר המורשע לנסוע למקום בו שהתה בת זוגו, ובמהלך הנסיעה עצר בדרך ורכש מספר משקאות אלכוהוליים, כאשר את חלקם שתה בו במקום ואת חלקם שתה במהלך המשך נסיעתו, בעודו נוהג ברכב. בהתקרבו למקום הימצאה, לאחר שנהג באופן מסוכן וסטה לנתיב הנסיעה הנגדי, הוא נעצר על ידי חיילים שהבחינו בנהיגתו הפרועה.



בית משפט השלום בראשל"צ. צילום: נתי שוחט, פלאש 90
בית משפט השלום בראשל"צ. צילום: נתי שוחט, פלאש 90

עו"ד הדס קליין מהמחלקה לחקירות שוטרים עמדה על חומרת מעשיו, אשר לאורך תקופה ממושכת השליט טרור בביתו והטיל אימה על נוכחים. "הנאשם במעשיו פגע בכבודה של המתלוננת, בביטחונה ובחירותה והעמידה בלחץ ואיום מתמיד מפני התנהגותו האלימה כלפיה, נוכח העובדה שהנאשם שירת כשוטר והיה בעל גישה לאקדח משטרתי. גזר הדין מבטא את החומרה שבמעשיו של הנאשם באיומיו המתמשכים כלפי המתלוננת והסכנה אשר נשקפה למתלוננת שעה שהנאשם היה בדרכו אליה, לאחר שאיים עליה ברצח. בנוסף לכך הסב הנאשם סכנה ממשית לחיי הנוסעים בדרך כתוצאה מנהיגתו בשכרות", אמרה קליין. 
השופט גיא אבנון קבע בגזר הדין כי "הנאשם פגע באופן קשה ביותר בערכים המוגנים: הגנה על שלמות גופה, בריאותה, שלוות נפשה וכבודה של המתלוננת, וזכותה של אישה להיות מוגנת מפני אלימות בן זוגה". עוד קבע השופט כי "מדובר באיומים שהחלו בזמן ויכוח בין הנאשם והמתלוננת, המשיכו לאורך יומיים נוספים בהם הטריד הנאשם את המתלוננת עשרות פעמים בקללות ואיומים. הן בשיחות טלפון והן במסרונים, והכל מתוך מטרה להטיל עליה אימה.... לנאשם היו הזדמנויות רבות להתעשת ולהפסיק את מעשיו הרעים, אך הוא בחר, בכל פעם מחדש, לשוב ולבצעם, תוך הסלמה שהגיעה לשיאה בנסיעתו הפרועה והמסוכנת". 

בקביעת העונש התייחס השופט לכך שלא ניתן להתעלם מכך שנהיגתו המסוכנת של הנאשם נפסקה רק בעקבות התערבות החיילים שהורו לו לעצור. "אין לדעת כיצד הייתה מסתיימת הנסיעה אלמלא מעורבות החיילים, וודאי שאין לדעת מה היה עולה בגורל המתלוננת אילו הצליח הנאשם להגיע אליה".