שני פלסטינים נוספים עוכבו היום (רביעי) בחשד למעורבות בפרשת אונס הילדה בת ה-7 ביישוב בבנימין, והם הובאו לחקירה במשרדי היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז ש"י במשטרה. השניים התווספו אל שני חשודים אחרים, האחד תושב קיביה והשני תושב דיר - קדיס, שנעצרו אתמול במסגרת חקירת הפרשה ושוחררו במהלך היום. 
נציין כי בחודש וחצי האחרונים לאחר שחרורו של מחמוד קטוסה הועברה החקירה לטיפול ואחריות של ימ"ר שי, במהלכה בוצעו מאות פעולות חקירה ונגבו עדויות שהחוקרים מתחקים גם אחר העדויות המקדימות שנאספו על ידי חוקרי תחנת המשטרה המקומית באזור בנימין, עוד לפני שהתיק עבר לרשות הימ"ר. עוד נדגיש כי בשלב הזה עדיין לא ניתן לומר כי חלה התפתחות ממשית, אולם, החוקרים מנסים לבחון מעורבותם של העצורים.

כזכור, ב־25 ביוני הפרקליטות הצבאית והמשטרה הודיעו במפתיע על ביטול כתב האישום שהוגש נגד מחמוד קטוסה, שהוחזק במעצר 55 ימים ונאשם בביצוע האונס אולם בשלב מסוים קרס התיק נגדו והוא שוחרר לביתו. 
 
לאחר מכן, עברה החקירה מתחנת המשטרה המקומית לטיפולה של היחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז ש"י, שהעניקה לתיק זה כוחות מתוגברים במטרה להתחקות אחר חשודים. כבר בשלביה הראשונים של החקירה בימ"ר ש"י, נגבתה עדות נוספת מהילדה ונאספו דגימות דנ"א מבגדיה.