עד ראייה ששוחח עם כאן חדשות סיפק הערב (רביעי) עדויות הסותרות את עדותו של השוטר שביצע את הירי שהביא למותו של סלומון טקה בחודש שעבר. על פי העדויות, טקה לא היה בתחילה חלק מההתרחשות באותו הערב. "השוטר בא אליו, אמר לו 'מי אתה? מה אתה עושה פה?' סלומון אמר "אני חבר שלהם, מה אתה רוצה מהם?" והשוטר אמר 'אני רוצה לקחת אותם לתחנה, הם שודדים ילד קטן'. סלומון אמר לו 'זה לא הם...', השוטר אמר: אני אקח גם אותך, תשתוק".
על פי העדות, טקה התערב וניסה לסייע לאותם נערים ואז התפתח ויכוח בינו לקצין המשטרה וזמן קצר לאח מכן נשלף האקדח. "הוא איכשהו הוציא את האקדח בהתחלה, אני זוכר. "בום" עשה ככה על כולנו. אחד הילדים התכופף והתחיל לצרוח, ואז אני כזה ברחתי. 'בום', ככה ירה, פספס. ואז סלומון הרים אבן, אמר 'אל תירה, אל תירה, אני מגן על עצמי'. ואז סלומון רץ והאבן עפה לצד כזה. הוא הסתובב ככה, 'בום' ירה בו. סלומון המשיך טיפה ונפל".

 
עוד על פי העדות, "השוטר החזיק את האקדח דרך המכנס, לא הוציא אותו. ואז השוטר שלף את האקדח, אז סלומון החזיק את האבן, ואמר "אל תיגע בי" ו"עזוב אותי". ואז סלומון העיף את האבן לצד, ואז השוטר ירה בו". כזכור, על פי עדותו של קצין המשטרה, נזרקה לעברו אבן ורק אחר כך שלף את האקדח.

כזכור, המשטרה הודיעה לפני מספר שבועות למשפחת טקה, כי קצין המשטרה החשוד בירי שגרם למותו הוצא לחופשה כפויה עד לקבלת החלטה בעניינו. המהלך הגיע לאחר בחינה מחדש שנערכה במח"ש וככל הנראה לחץ שהפעילה משפחת טקה, לרבות איום לעתור לבג"ץ נגד המחלקה לחקירות שוטרים.