אונס בתל אביב? המשטרה חוקרת אירוע של ניסיון אונס שהתרחש אמש בדירה בה חיה המתלוננת, תיירת, ברחוב לוינסקי בתל אביב. מחקירה ראשונית עולה כי החשוד, אותו היא לא מכירה ונראה כ"ישראלי ממוצע" לטענתה, הגיע לדירתה על מנת לבחון את הדירה לצורך השכרתה. על פי החשד, האדם נוהג להזדהות בשמות שונים ובדויים.
 
על פי עדותה, לאחר שהחשוד עזב את הדירה, הוא ביקש להיכנס שוב, אך לאחר שהתיירת סירבה להכניסו, זה נכנס בכוח וניסה לבצע בה את זממו. נוכחותם של שכנים בבניין שהגיעו לאחר שמיעת הצעקות הבהילו את החשוד, מה שגרם לו להימלט מהמקום. כוחות משטרה ושוטרי הזיהוי הפלילי שהגיעו למקום פתחו בחקירת האירוע, והחקירה נמשכת.

כזכור, לפני כשלושה שבועות צעיר בן 20, תושב אום אל פחם, נעצר בחשד לביצוע אונס של תושבת תל אביב בפארק הירקון בעיר. מתלונה שהגישה הצעירה עולה כי השניים נפגשו, יחד עם צעירים נוספים, בפארק, זאת לאור היכרות מוקדמת ביניהם. לאחר שחבריהם עזבו את המקום, לא לפני ששתו אלכוהול, הציע החשוד להוביל אותה לחניון על מנת שתירגע מהשפעת האלכוהול. היא התלוותה אליו, ובעודם שם הוא אנס אותה, לדבריה, העלה אותה לרכבו עד לביתה, והמשיך בדרכו.