פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (ראשון) כתב אישום נגד ניר סנדלר, סוכן דוגמנות מתל אביב, בו הוא מואשם בסדרת עבירות מין - בהן מעשי סדום ומעשים מגונים, אותם הציג כהדרכה מקצועית. על פי כתב האישום, נגד סנדלר שמונה תלונות שונות של לקוחותיו, חלקם קטינים, שעל פי החשד נוצלו על ידו במרמה תוך שהוא מסווה את פעולותיו כהדרכה לשם קידומם המקצועית. בנוסף לכך, הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הסוכן עד לתום ההליכים.

באחד המקרים, הורה סנדלר לאחד מהמתלוננים לעצום את עיניו ובעוד עיניו עצומות –  נגע הסוכן בכל חלקי גופו של לרבות בישבנו, במפשעתו, ובחזהו. לאחר מכן, הנאשם טען כלפי המתלונן כי התאורה בחדר הצילומים לא מתאימה והוביל את המתלונן לחדר אחורי, ואז החל לנגוע בישבנו, באשכיו, ובפלג גופו העליון תוך שהוא שואל אותו שאלות בעלות אופי מיני.

במקרה אחר, סנדלר שכנע במרמה מתלונן נוסף, לבצע בו מין אוראלי, תוך שהוא טוען כי "אם הוא רוצה לעבוד קשה ולהצליח עליו להיפתח ולא להיות סגור", וכי עליו ללמוד "להתמסר, להיפתח ולחשוף רגשות", ומעשה זה יעזור לו לכך. במקרה שלישי, שם המתלונן קטין, הורה סנדלר לקטין להישען על הקיר, נצמד אל גופו, לחש באוזנו ונגע בחזהו, בישבנו ובאשכיו של הקטין מתחת לתחתוניו. בהמשך, הכניס הנאשם את ידו לתוך תחתוניו (שלו) נצמד לקטין, נגע בגופו של הקטין והורה לו לעשות כמותו ולהכניס את ידיו לתחתוניו, כל זאת לשם גירוי וסיפוק מיני ובאופן הנחזה להיראות כאילו המדובר במעשים הדרושים לצורך קידומו המקצועי של הקטין, כשהנאשם אמר לו - "תיגע כמוני, תשים זין על כולם, אתה רואה אני נוגע ולא אכפת לי מה חושבים עליי". 

הקטין, נבוך ממעשי סנדלר, קפא על מקומו ואמר לסוכן כי הוא מתבייש ודרישותיו אינם מתאימות לו. הנאשם בתגובה היסה את הקטין ופנה אליו בדברי שכנוע ופיתוי באומרו כי "יש לו את הנתונים להיות שחקן". זאת, כדי להטעות את הקטין לחשוב שמדובר במעשים הדרושים לצורך קידומו המקצועי בהמשך הורה סנדלר לקטין להתפשט מתחתוניו. הקטין סרב, אך הנאשם דחק בו, חזר על טענתו הכוזבת כי מדובר במעשים הדרושים לקידומו המקצועי של הקטין, זאת כדי להביא את הקטין במרמה להסכים למעשיו.

לאור טענותיו הכוזבות של סנדלר כאמור לעיל, פשט הקטין את תחתוניו, עד לברכיו, תוך שהוא חוזר ומפציר בנאשם לחדול מכך. הסוכן ביצע בקטין מעשים מגונים לשם גירוי וסיפק מיני, בהסכמתו של הקטין שהושגה במרמה - הנאשם נצמד לגופו של הקטין ושב ודרש ממנו לשפשף את איבר מינו ואשכיו, באומרו "תיגע בעצמך, תגרבץ", ולבסוף הקטין נעתר לדרישותיו.

בכתב האישום גכתבה עורכת הדין ספי בראז-יונג כי "כנגד המשיב קמה עילת מעצר לאור המסוכנות הנשקפת ממעשיו וכפי שהיא עולה מריבוי המעשים, גילם הצעיר של המתלוננים, חלקם קטינים, תוך ניצול מעמדו, פערי הכוח העצומים שבינו לבין המתלוננים, השפעתו בעולם הדוגמנות ותמימותם של המתלוננים. בנוסף, קיים חשש ששחרור המשיב יביא להשפעה על עדים לאור מעמדו של המשיב בעולם הדוגמנות, התנהלותו הסדרתית, תוך שימוש בטענות כזב מתוחכמות בפני המתלוננים. על מנת לרכוש את אמונם ותוך ניצול יחסי התלות והעבודה הקיימים ביניהם. חשש זה מתעצם גם לאור יכולותיו להתל במתלוננים אשר ראו בו כמנטור בעל השפעה רבה, ועל כן קיים חשש כי שחרורו ישפיע על המתלוננים אשר כולם אמורים להעיד במשפט".