תושב לוד בן 39 נעצר בחשד להתעללות והכאת ילדיו בני ה-8 וה-13. הוא נחקר במשטרה והיום (שישי) מעצרו הוארך בשישה ימין בבית משפט השלום בפתח תקווה. מהמשטרה נמסר כי הילדים הועברו לטיפול גורמי הרווחה והחקירה נמשכת.



כזכור, הורי תינוקת בבאר שבע נעצרו שלשום בחשד לתקיפת בתם ובטלטולה, תוך שהם גורמים לה נזקים בראשה. מעצרם של ההורים, בני 48 ו־35 הוארך. נודע כי הפעוטה מאושפזת מאז יום ראשון בבית החולים סורוקה בעיר, ורק אתמול דווח למשטרה על החשדות לפגיעה בפעוטה מצד הוריה. עוד נודע כי המשטרה קיבלה הודעה מבית החולים על תוצאות בדיקות שנערכו לפעוטה, לרבות צילומים, והמסקנה אליה הגיע הצוות הרפואי הבכיר היא כי קיים חשש לעבירות טלטול שמהן נפגעה הפעוטה בראשה. בעקבות הממצאים, הוחלט במשטרה לעצור את ההורים, שניהם בעלי מוגבלות. 

מוקדם יותר השבוע נעצרו הורים לבת 5 מלוד בחשד להתעללות. כזכור, ביום שני בערב התקשר תושב לוד למשטרה  וטען כי הוא שומע קולות בכי הבוקעים מדירה בעיר. שוטרים שהגיעו למקום דפקו על דלת הדירה. משלא נענו, פרצו פנימה ומצאו ילדה קשורה במקלחת הדירה. בשלב זה הגיעו גם הורי הקטינה והם נעצרו ונלקחו לחקירה בתחנת המשטרה בעיר. התברר כי הילדה הייתה נתונה להזנחה מתמשכת, וכעת היא מטופלת בשירותי הרווחה בעיר.