פרטים חדשים על הימלטותו של מייסד טלגראס עמוס סילבר באוקראינה רגע לפני הסגרתו לישראל: על פי דיווח של הרשויות באוקראינה, סילבר הובא על ידי המשטרה המקומית לשדה התעופה בקייב על מנת להטיסו לישראל לאחר שהערעור בעניינו נדחה. רגע לפני כניסתו לבדיקה הביטחונית בשדה, האזיק האלקטרוני הוסר ממנו ולאחר מכן עבר את הבדיקה במגנומטר לפני כניסתו לדיוטי פרי.



לאחר שעבר את הבדיקה ונכנס למתחם הדיוטי פרי, הצליח סילבר להימלט ופתח במנוסה. במשטרה המקומית ציינו כי אינם יודעים איך הצליח מייסד טלגראס לצאת מהשדה לאחר שנכנס למתחם הדיוטי פרי.



גורמים המעורים בחקירה מציינים כי להערכתם לא היה שיתוף פעולה עם הכוחות המקומיים, אך קיימת אפשרות כי קיבל סיוע חיצוני. ההערכה היא כי סילבר עדיין שוהה בקייב.



עו"ד ניר יסלוביץ, שייצג את סילבר עם היוודע על מעצרו באוקראינה, לא התפלא על בריחתו: "משטרת ישראל נהגה בעמוס בצורה שקשה לתאר אחרת מהזויה, הוא עבר חקירות בשעות לא שעות ולעיתים בניגוד לאמנות בינלאומיות, תנאי מעצרו היו קשים, מניעת טיפול רפואי,  והיה ברור לכל בר דעת שאם יוסגר צפוי לו מאסר ארוך ולא בפרופורציה לראיות והאישומים". עוד הוסיף עו"ד יסלוביץ כי "לאחר שהמשטרה סימנה את המטרה מסביב לחץ עם מעצרו, נדמה שההתעמרות בסילבר היא זו שהובילה לתוצאה הזו שבה נמלט ממעצר".
באפריל האחרון, מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתבי אישום נגד 27 נאשמים ב"פרשת טלגראס" (פרשה 420). כתבי האישום נגד המעורבים, כוללים את העבירות הבאות: עבירות לפי חוק המאבק בארגוני פשיעה, עברות של תיווך לסחר בסמים מסוכנים, סחר בסמים מסוכנים, הדחת קטין לסמים מסוכנים, החזקת סמים שלא לצריכה עצמית, שיבוש מהלכי משפט, הלבנת הון, העלמת מס ועבירות נוספות.