ביקורת נוקבת על המשטרה נמתחה מצד השופט נחום שטרנליכט בעיצומו של דיון בבית משפט השלום בפתח תקווה בעניינו של עצור החשוד בעבירות תקיפת אשתו וגם בתקיפת שוטרים. בקשת המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד בפעם השנייה בגין חשד לתקיפת שוטרים לכאורה הרתיחה את השופט: "איך אפשר לטעון לאלימות מצד חשוד שהיה אזוק בידיו וברגליו? דיבור בפה מטונף הופך אותו לאיש בזוי בעיני, אבל זו לא עבירה פלילית. השוטר הפעיל טייזר נגדו כשהיה אזוק, והתוצאה היא שהחשוד שבפני עצור, והשוטר לא עצור, וחבל מאוד שלא", סיכם בזעם.
נציג המשטרה בדיון טען בבית המשפט כי השוטר נזקק לטיפול רפואי וכי ישנם סרטונים שמתעדים לכאורה את מעשיו של החשוד. השופט שטרנליכט, שצפה בסרטונים, לא יכול היה להבליג: "אני לא רואה בסרטון שום תקיפה מצדו של החשוד. שומעים ניבולי פה של החשוד נגד השוטרים ושימוש בביטויים מעוררי גועל, אבל לא מעבר", הוא קבע.
נציג המשטרה הציע להציג סרטונים נוספים, אולם השופט דחה את ההצעה, וסיכם: "המתלוננת טוענת לאיומים ולאלימות מצדו של החשוד, חרף העובדה שהוא עצור מאז שבת, הרי שאין כל ראיה לחיזוק חשד זה. קיים חשד נוסף לתקיפת שוטר והפרעה לשוטר במילוי תפקידו, ולכך אין כל ראיה מעבר לדוחות הפעולה של השוטרים. בסרטון שהונח בפני לא נראתה אותה אלימות נטענת. מה שנראה בסרט הוא שימוש באמצעים קשים מצדו של השוטר. ברור שהתרחשות בלתי סימפטית זו אין בה כדי לחזק את החשד לאלימות מצדו של החשוד ביחס לשוטרים".

השופט שטרנליכט הורה על הארכת מעצרו של החשוד ביום אחד, וזאת רק בהתייחס לחשד לתקיפת המתלוננת.