בית משפט התיר היום (שלישי) לפרסם אודות פרשת מין בה עדיין רב הנסתר הרב על הגלוי, בה נחקר חשד לאונס ילדה בת 11 בה היו מעורבים שמונה נערים בצפון הארץ. חקירת המקרה החלה בראשית חודש מאי, אז קיבלה המשטרה דיווח מגורמי רווחה בעיר בצפון הארץ על פרשת של עבירות מין במעורבות בת 11. המשטרה החלה בחקירה כאשר בשיחה עם האמא של הילדה, היא סיפרה על אירועים שהתרחשו במהלך חודש אפריל, בהם נפלה בתה כקורבן לעבירות מין שביצעו בה הנערים בני 13 עד 16, להם אין עבר פלילי. המשטרה זימנה את הילדה לחוקרת ילדים 12 יום לאחר הגעת הדיווח על המקרה, שם הכחישה בת ה-11 את המקרה המדובר.

למרות טענותיה של הילדה, המשיכו במשטרה לנהל את החקירה הסמויה ובשלב מסוים הגיע לידיהם הטלפון של הקטינה, השוהה במוסד, מידי האם, בו נחשפו חוטים מקשרים שהובילו להמשך החקירה, שם נראו מספר התכתבויות עם הנערים בעלי אופי מיני. המשטרה המשיכה בחקירה, שהתנהלה בליווי צמוד של הפרקליטות תחת צו איסור פרסום, בה התבצעה חקירה של שמונת הנערים, במהלכה עוכבו שבעה נערים נוספים, אחריה הם שוחררו לאלתר.
עוד לפני המעצר של הנערים, הקטינה זומנה לחקירה נוספת בה המשיכה לא לשתף פעולה. בחקירה השלישית היא מסרה גרסה חלקית שאחריה בוצעו מעצריהם של שמונת הנערים, ששוחררו כעבור מספר ימים לביתם. במהלך הדיון בהארכת מעצר של הנערים בפעם השנייה, התייחס השופט לחומר החקירה וכתב כי בפרשה הזו רב הנסתר על הגלוי. לילדה בוצעה בדיקה רפואית כחודש לאחר המקרים המתוארים.


כזכור, בחודש שעבר פורסם על מקרה אונס מזעזע בו על פי החשד מספר נערים בני 13 ו-14 ביצעו אונס בילדה בת 12. מפאת גילם שוחררו החשודים לבתיהם ואף חזרו ללימודים, בעוד הילדה, קורבן העבירה, נשלחה לטיפול נפשי במוסד טיפולי. 



את מעשי האונס תיעדו המעורבים, שלמדו עם הילדה באותו מוסד חינוכי באזור המרכז, במצלמות הטלפונים הניידים שלהם ומאוחר יותר הופץ הסרטון בין כל תלמידי בית הספר תוך שהוא מתגלגל גם לידי הצוות החינוכי והנהלת בית הספר.