פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (רביעי) כתב אישום לבית המשפט המחוזי מרכז נגד יוסף קארו, בן 48 מכרמיאל, בגין ריבוי מעשי אינוס, מעשי סדום, מעשים מגונים תוך שימוש בכוח, גרימת סבל גופני, הפעלת אמצעי לחץ או איום באחד מאלה ועבירת איומים.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד הילה צור, בין דצמבר 1999 ועד אוקטובר 2001 ביקרו המתלוננות, קטינות ילידות 1993 ו-1997, לעיתים תכופות כל אחת לבדה, בדירתו. בחלק מהמקרים הגיעו המתלוננות לדירה לאחר שזה קרא להן אליו.
במהלך ביקוריה של אחת המתלוננות ובהיותה בת 7 לערך, בתדירות של אחת לשבוע לפחות, במהלך שעות אחר הצהריים ביצע קארו בקטינה עשרות רבות של מעשי אינוס, מעשי סדום ומעשים מגונים.

בתגובה לחלק ממעשיו, צעקה המתלוננת כי יחדל ממעשיו, ורק אז הוא עשה זאת. קארו איים על המתלוננת ובין היתר אמר לה, פעמים רבות, כי ירדוף את משפחתה, יהרוג את הוריה או אותה עצמה ויחטוף את אחיה, הכל במטרה לגרום לכך שלא תתנגד למעשיו ולמנוע ממנה לספר על אודות שאירע. בסיום כל ביקור נהג הנאשם לתת לילדה עוגייה.

בנוסף, הוא ביצע מעשה אינוס בקטינה הנוספת בהיותה בת 3-4 לערך, בכך שהחדיר את אצבעותיו לאיבר מינה ובהזדמנות אחרת, ביצע בה מעשה מגונה בביתה בעת שישנה. קארו חדל ממעשיו כשהקטינה התעוררה.