ועדת השחרורים הכריעה היום (רביעי) כי יונתן היילו, שריצה שמונה שנות מאסר בעקבות הריגתו של ירון איילין והשתחרר לפני כשנה, ישוב לכלא על מנת לרצות שנה, זאת לאחר שהפר בפעם השלישית את תנאי שחרורו, כפי שנקבעו על ידי ועדת השחרורים ובית המשפט. מיד לאחר קבלת ההחלטה, היילו הגיע לכלא רימונים והחל את תהליך הקליטה בו לפני ריצוי מאסרו.
היילו, ששוהה בקיבוץ כברי במסגרת תהליך שיקומו, שתה לשוכרה והתעמת עם שכנו, כאשר תוך כדי העימות עם השכן אף שבר בקבוקים על הרצפה. במהלך האירוע הוקפץ למקום קצין הביטחון של הקיבוץ שמנע מהיילו לתקוף את השכן. בנוסף לכך, בעקבות העימות נערכה להיילו בדיקת שתן, בה נמצאו סימני קנאביס. יש לציין כי על פי תנאי שחרורו של היילו, אסור לו לשתות משקאות אלכוהוליים, או להשתמש בסמים. 



 
כאמור, זאת הפעם השלישית בה היילו מפר את תנאי שחרורו, זאת לאחר שבפעם הראשונה, חודשים ספורים לאחר ששוחרר מבית הכלא ושהה בבית חב"ד בצפון תל אביב, הפר היילו את כללי הבית ולא הסתגל לו. לאחר מקרה זה, הועבר היילו להוסטל בדרום תל אביב, שם נתפס שותה משקאות אלכוהוליים, ועתה, כאמור התרחשה ההפרה השלישית. בעקבות הפרות אלה, מבקשות ביקשו שלשום הפרקליטות ורשות שיקום האסיר (רש"ה) לבקש את שיבתו של היילו לתנאי מעצר.