שוטר בכיר במחוז חוף, חשוד באונס של שוטרת חיילת (שח"מית) ששירתה איתו באותה תחנה. חקירת המחלקה לחקירות שוטרים שבפרקליטות קרובה לסיום ואז תתקבל ההחלטה האם להגיש נגדו כתב אישום.



זה כחודשיים מושעה השוטר המשרת במחוז חוף מתפקידו במשטרה וזאת לאחר שהוגשה נגדו תלונה במח"ש המייחסת לו לכאורה עבירת אונס. את התלונה נגדו הגישה צעירה שעשתה את שירותה הצבאי במסגרת המשטרה וכפי שזה מוגדר שח"מית, ולפיה השוטר' נגד בכיר ששירת באותה תחנת משטרה שבה העבירה את שירותה הצבאי אולם היא לא היתה כפופה לו, אנס אותה בניגוד לרצונה.



במח"ש פתחו בחקירה במהלכה עוכב השוטר לחקירה ושוחרר בסיומה בתנאים מגבילים לרבות השעיה מעבודתו. כאמור בשבועות הקרובים אמורה החקירה להגיע לסיומה ולקבלת ההחלטה בעניינו.



ממשטרת ישראל נמסר כי "מדובר בחשדות חמורים בוודאי כאשר מופנים כלפי איש משטרה ולפיכך הוצא השוטר לחופשה כפויה והורחק מכל פעילות משטרתית מיד עם קבלת התלונה. יחד עם זאת, הנושא עדיין נחקר במח"ש ולפיכך אנו  ממתינים לתוצאות החקירה טרם בחינת המשך ההליכים אל מול השוטר".

ממח"ש נמסר כי "המחלקה לחקירות שוטרים חקרה בעת האחרונה שוטר בחשד לעבירות מין. מדובר בארוע מהחודשים האחרונים. בעקבות החקירה ננקטו נגדו הליכים משמעתיים והוא נמצא בחופשה כפויה".