המאבק של ישראל נגד העברת אמצעי לחימה מאיראן לארגונים הנמצאים תחת חסותה עשוי להגיע למחוזות חדשים. מקורות של העיתון הכוויתי אל ג'רידה טוענים כי ישראל מתכננת לתקוף מטרות של המורדים החות'ים ושל חיזבאללה בתימן, סמוך למצרי באב אל מנדב המפרידים בין ים סוף למפרץ עדן. לדברי המקור, המוסד ואמ"ן עוקבים אחר הניסיונות של איראן להעביר אמצעי לחימה, בהם טילים ורחפנים, שעלולים לשמש לפיגועים נגד התחברוה הימית העוברת באזור. 

עוד נטען, כי חלק מהרחפנים והטילים הועברו לעיראק בניסיון להטעות את הצד השני, וכי ההפצצומיוחסות לישראל במדינה הערבית נועדו למנוע את המשך המסלול לעבר תימן.
המקורות אישרו כי ישראל שיתפה את המודיעין שברשותה עם מדינות ערב להן נמלים באזור ושעלולים להיות מטרה לפיגועים. גם ארצות הברית עודכנה על ההתפתחויות בשינוע אמצעי הלחימה מאיראן לאזור ים סוף. 

 

עוד דווח בעיתון, כי לאחרונה נערכה בטהרן פגישה בין מנהיגי החות'ים למפקדי משמרות המהפכה ונציגי חיזבאללה ובה דנו בפעולות שנועדו להקל את הלחץ על איראן במצרי הורמוז מצד אחד, ולפגוע באינטרסים של ערב הסעודית, מצרים וישראל מצד שני.

בתוך כך, העיתון א-שרק אל אווסט מדווח כי הקואליציה הערבית בהובלת ערב הסעודית, הנלחמת בחות'ים, הפילה הבוקר שני רחפנים של המיליציה הנתמכת באיראן בעת שהיו בדרכם לעבר ערב הסעודית. דובר הקואליציה אמר כי הרחפנים נשלחו מאזור עמרן בתימן. הוא הדגיש כי כל ניסיון של החות'ים לתקוף את הממלכה נועדו לכישלון.