רופא שעבד בבית החולים "וולפסון" בחולון עד לפני מספר חודשים נעצר אתמול בחשד לביצוע אונס של תיירת שהתנדבה בבית החולים. ב-13 לאוגוסט התלוננה התיירת במשטרה כי נפלה קורבן לאונס שביצע בה לפני מספר חודשים רופא בתוך בית החולים "וולפסון", בו עבד הרופא והיא התנדבה.



לטענתה, בינה לבין הרופא נוצר במהלך התנדבותה קשר ידידות, ובמסגרת זו היא הגיעה לבקרו באחת הקליניקות שלו בירושלים. התיירת סיפרה כי באותו ביקור ביצע בה הרופא מעשים מגונים.



בנוסף סיפרה, כי במועד אחר, בעת ששניהם שהו בחדר בבית החולים, שעה שבמסדרונות הסתובבו הצוותים הרפואיים, חולים מאושפזים ומבקרים, אנס אותה הרופא.



הבוקר הובא הרופא לבית משפט השלום בתל אביב ובמהלך הדיון חזר על גרסתו אותה מסר בחקירה במשטרה, לפיה בינו לבין התיירת אכן נוצרו קשרי ידידות קרובים, וכי הקשר האינטימי ביניהם והמגע הגופני היו בהסכמה מלאה שלה. הרופא עמד על גרסתו לפיה לא קיים יחסי מין מלאים עם התיירת, בוודאי שלא אנס אותה, וכי תלונתה הינה מופרכת ומהווה מעין עלילה נגדו.



למרות טיעוניו, החליט בית המשפט להאריך את מעצרו של הרופא בחמישה ימים ולאפשר למשטרה להשלים את החקירה בעניינו. לבקשת בא כוחו של החשוד, אסר בית המשפט על פרסום כל פרט שיכול להביא לזיהויו של החשוד.