שני הישראלים החשודים באונס התיירת בת ה-19 מגרמניה שוחררו היום (שלישי) ממעצרם ביוון, זאת לאחר דיון שהתקיים בעניינם בבית המשפט בכרתים. אחד מפרקליטי החשודים, בני 29 ו-35, אמר בתום כי השניים יגיעו עוד הלילה לישראל. 

הבוקר הובאו השניים לבית המשפט בליווי פרקליטתם, עורכת הדין גילה ליבר-גולן, אשר הופקדה על ניהול התיק יחד עם עורך דין יווני שאותו שכרו השניים. עם הגשת התלונה, נלקחה דגימת DNA מהמתלוננת, וזו נשלחה לפענוח במעבדה באתונה. עם זאת, בשל העובדה שמדובר באזורים מרחוקים יחסית וזהו הליך ארוך, נראה כי ממצאי הבדיקה יגיעו למשטרה רק עוד מספר שבועות. 

פרקליטתם ביקשה במהלך הדיון לשחרר אותם ממעצר, בין היתר בטענה כי הצעירה בילתה עמם למחרת במסעדה. בתוך כך, בני המשפחה של אחד החשודים תקפו את כתבת "כאן", ורד פלמן, שהגיעה לדיון, ואף ניפצו את מכשיר הטלפון הנייד שלה כשהיא ניסתה לצלם אותם. 
 

כזכור, בתחילת השבוע פורסם כי שני ישראלים בני 29 ו-35 חשודים בביצוע אונס לכאורה בתיירת גרמניה בת 19 באי כרתים שביוון. במשרד החוץ אישרו את מעצרם של הישראלים, אך סירבו להתייחס לנושא מעבר לכך "מטעמי צנעת הפרט". התיירת אמרה בתלונה שהגישה למשטרה כי היא הכירה את השניים במועדון, ובעת ששהו בחדר מלון הם כפו עליה לקיים עמם יחסי מין.