מגיב לחשיפה המיוחדת: בעקבות פרסום הקלטותיו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו בערוץ 13 אמש, שר התקשורת לשעבר, איוב קרא, הגיע היום (שלישי) למשרדי החקירות ביחידת המשטרה להב 433, שם נשא הצהרה בה הבהיר את עמדתו לגבי תוכן ההקלטות, ומאיים בהגשת תלונה על האזנות סתר: "הכתבה הזו הייתה מגמתית, ונועדה לפגוע בי ובראש הממשלה. אני סמוך ובטוח שבאישור היועמ"ש ניתן לעלות על מי שהביא לשידור את ההקלטות הללו".


ההצהרה של איוב קרא מחוץ ללהב 433. צילום: אבשלום ששוני

"אני לא אתן שיפגעו בנאמנות שלי, באמינות שלי, בדרך שלי, באידאולוגיה שלי. שנים רבות פעלתי למען עם ישראל, למען מדינת ישראל, למען הליכוד ובראש ובראשונה - בנימין נתניהו, ראש הממשלה", אמר עוד קרא. "אני סומך על משטרת ישראל שתוציא ותחפור את האמת. באפשרות המשטרה, בפרק זמן קצר של 36 שעות, לעלות על מי שהביא את ההקלטות הללו, ואני סמוך ובטוח שהיחידה המיוחדת הזו (להב 433) תביא לחקר האמת והצדק".



איוב קרא בלהב 433. צילום: אבשלום ששוני



כזכור, הקלטות שפורסמו אמש בחדשות 13 חשפו כיצד התערב ראש הממשלה בנימין נתניהו בתחום התקשורת לפני שנתיים בשנת 2017. על פי ההקלטות, נשמע נתניהו גוער ומוריד הנחיות על שר התקשורת דאז קרא, זאת למרות שנאלץ לעזוב את תיק התקשורת בלחץ עתירה לבג"ץ בעקבות החקירות הפליליות.



בעקבות הפרסום, קרא כתב בחשבון הטוויטר שלו כי "הכתבה שפרסם היום ערוץ 13 ע"י הכתב ספי עובדיה עשה מעשה נבזי וחמור הגורם לפגיעה מכוונת באמינותי ובדרכי מעצם ההאזנה לקווי הטלפון שלי ושל רה"מ נודף ריח רע ומגמתי לפגוע בי, בראש הממשלה, בליכוד ובשלטון המחנה הלאומי ואת זה לא ארשה".