בחדשות 13 פורסמו הערב (רביעי) דבריו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בחקירתו בתיק 4000 על בנו יאיר, "יש לו ראיית עולם משלו והיא לא תמיד תואמת בלשון המעטה את ידיעת העובדות" אמר ראש הממשלה, והוסיף כי "יאיר אין לו מושג ירוק. הוא לא יודע כלום, שום דבר, הוא לא מבין בעניינים האלה (ענייני אלוביץ)".
בנוסף פורסמה חקירתו של המיליארדר ארנון מילצ'ן, שנחשב עד מרכזי בתיק 1000, תיק המתנות. מילצ'ן סיפר בעדותו במשטרה, על ארוחה משותפת בין בני הזוג נתניהו ואדלסון בבית ראש הממשלה שבירושלים ואמר כי "הייתי נוכח בארוחת ערב עם שלדון אדלסון ומירי אדלסון אצל הזוג נתניהו בבלפור". מספר מילצ'ן. "שרה התחילה לצרוח על מירי (אדלסון): "אתם שופכים את דמי, כולם שופכים את דמי". 
נתניהו, על פי העדות, המשיכה לצעוק והזכירה בנוסף את בעלי ערוץ עשר לשעבר ומי שנחשב בעבר למקורבם של בני הזוג נתניהו - רון לאודר. מילצ'ן: "לא היית צריך לתת את זה, ביבי, את הערוץ (ערוץ עשר), לא היית צריך לתת. היית צריך מזמן לסגור את זה".

בני הזוג אדלסון עם בני הזוג נתניהו. צילום: פלאש 90
בני הזוג אדלסון עם בני הזוג נתניהו. צילום: פלאש 90

על פי עדותו של מילצ'ן, הגברת נתניהו פנתה למרים אדלסון והטיחה בה: "אתם עם העיתון שקוראים לו 'ביביתון' לא עוזרים בכלל. רק מקלקלים... רונלד (רון לאודר) לא חבר והוא בוגד והוא רשע והוא היה החבר הכי טוב שלהם והוא לא עושה כלום בערוץ בשבילם".
חוקר: "ואיך שלדון הגיב?"
מילצ'ן: "שלדון אמר לשרה "תירגעי. מירי עושה הכי טוב שאפשר. וואטאבר. אני מפסיד 40- 50 מיליון דולר בשנה (על "ישראל היום")".
חוקר: "אז למה הוא עושה את זה?"
מילצ'ן: "הוא (שלדון אדלסון) שרוף על ביבי... הם (בני הזוג נתניהו) טוענים שעמוס רגב חלש מדי, לא תקיף מספיק".
חוקר: "ומה הייתה התגובה של מירי או שלדון?"
מילצ'ן: "מה את רוצה שאנחנו נעשה? אנחנו כל הזמן כותבים בעדכם ואת צורחת עליי כל הזמן. אני זוכר שמירי אמרה 'אני לשם לא באה יותר'".
תגובת נתניהו: "הניסיון השקוף והנואש להטות את דעת הקהל ברכילויות שקריות, מגוחכות ומרושעות ימים ספורים לפני הבחירות, מעורר סלידה וגיחוך. הציבור כבר הבין שתיקי ראש הממשלה אינם מבוססים על עובדות אלא על אוסף רכילויות צהובות ושקריות שעלו לציבור 250 מיליון שקלים".