באסל עאסי  בן ה-46 נרצח הלילה (שישי) ביריות לאחר שניסה להימלט מרוצחיו. עאסי שימש בעבר עד מדינה נגד ארגון הפשע של האחים חרירי, מהגדולים בישראל, כשקודם לכן נחשב כחייל בו. ב15 השנים האחרונות שהה בחו"ל אולם לאחרונה חזר לארץ והתגורר בכפר ברא וכאמור הלילה חוסל על ידי אלמונים בקטע הדרך שבין כפר ברא לכפר קאסם. סמוך לשעה 20:40 התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה ו-101 של מד"א דיווח על ירי שבוצע לעבר רכב סמוך לכניסה לכפר ברא. צוותי מד"א שהגיעו למקום, איתרו את הקורבן כשהוא פצוע מירי בפלג גופו העליון. הוא פונה לבית החולים מאיר במצב אנוש, תוך ביצוע פעולות החייאה, אך שם נאלצו לקבוע את מותו. 
כוחות משטרה רבים הגיעו למקום ונפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע. במהלכה כאמור אותר הרכב של הרנצח, כשבשמשה האחורים ישנם חורי ירי רבים. במקביל, הם פתחו בסריקות להתחקות אחר החשודים בירי. מחקירה ראשונית עולה כי הוא זיהה את רוצחיו וניסה להימלט מהם, אך בתום מרדף קצר הם השיגו אותו ופתחו לעברו בירי. מותו נגרם כתוצאה משני כדורים שפגעו בפלג גופו העליון.
זנכיר כי עאסי נחשב בעבר לאחד החיילים בארגון פשע גדול ומשמעותי במדינה. לאחר שריצה עונשי מאסר החליט ב-2005 לחתום מיוזמתו על הסכם עד מדינהף עת ניגש אל קצין המודיעין בבית המעצר והודיע לו כי החליט לחזור למוטב ולחשוף פרטים אודות שולחיו גורמים בכירים בארגון. לטענתו, העובדה שראשי הארגון הפקירו אות וגרמה לו לבגוד בהם ולשתף פעולה עם השמטרה. את תחושת ההפקרה חש כאשר ראשי הארגון התעלמו ממנו כשישב במעצר, ולא דאגו לתשלומים עבורו כדי שיוכל לרכוש בקנטינה מוצרים. החקירה מתנהלת וטרם בוצעו מעצרים.