סיימון לבייב, "נוכל הטינדר", יוסגר לישראל בשבועות הקרובים, כך ציין היום (חמישי) עורך דינו יקי קהן בשיחה עם "מעריב אונליין". לדבריו, לפני כשלושה שבועות נערך בבית המשפט ביוון דיון בנושא בקשת ההסגרה שהוגשה על ידי גורמי אכיפת החוק בישראל. "לבייב הביע את הסכמתו לבקשה וטען כי הוא מעוניין במילא לחזור לישראל", כך לדברי עו"ד קהן המייצג את לבייב בארץ ביחד עם עורך הדין אבי חימי. 
כאמור לפני כמה ימים חתם שר המשפטים היווני על מסמך ההסגרה וכך למעשה נתן לו את האישור הסופי. לבייב צפוי להגיע ארצה בשבועות הקרובים. "במסמכי ההסגרה אין איזכור לעבירות של נוכלות כלפי נשים, ולכן הוא הפרקליט המייצג אותו ביוון מגיש בימים אלה תביעה אזרחית נגד הנשים שתבעו אותו", הוסיף קהן, "הכל קורה בהסכמה מלאה של הלקוח שלנו". 
כזכור, סיימון לבייב (שנקרא בעבר שמעון יהודה חיות אך החליט לשנות את שמו), נעצר ביוון בקיץ האחרון בחשד שהתחזה לאיש עסקים ועקץ מיליונים מנשים אירופיות שהכיר באפליקציית "טינדר". המעצר התאפשר בתום מבצע משותף של משטרת ישראל והאינטרפול. לבייב היה דרוש במחוז תל אביב וכן באירופה ובפינלנד שם, כמו בארץ, התחזה לאייל הון תוך שהוא מציג עצמו כבנו של המיליארדר לב לבייב.

על פי החשד, הוא איתר באמצעות אפליקציית טינדר נשים עשירות מאוד, רכש את אמונן והצליח להוציא מהן בדרכי עורמה כספים רבים.חיות, יליד בני ברק בן 29, הונה גם שורה של גופים ואנשי עסקים בישראל. בשנת 2010 הוא גנב פנקס צ'קים מבית בהרצליה פיתוח בו הועסק במשק בית, וכן ממשפחה נוספת ששמר על בנם. כאשר שמע על הגשת התלונה נגדו, הפקיר את הילד עליו שמר בחדר המדרגות. חקירה נפתחה נגדו אך הוא עזב את הארץ וחזר כעבור כחודש. הוא נחקר והועמד לדין במחוז תל אביב, אך הצליח להימלט שוב מהארץ באמצעות דרכון מזויף. בעת שהותו בארץ הסתובב עם עוזרת אישית ושומר ראש צמודים.