המשטרה עיכבה היום (ראשון) לחקירה שני נערים נוספים החשודים במעורבות בהקשר לפרשת האונס בדרום. במשטרה החליטו לשחרר את השניים בתום חקירתם בתנאים מגבילים. שני חשודים נוספים שנעצרו במהלך הלילה שבין שבת לראשון שוחררו גם הם בתנאים מגבילים בתום חקירתם. לגבי החשוד שנעצר כבר בשישי האחרון, מעצרו הוארך בשנית עד מחר בבוקר.

נבהיר כי בעדותה בפני חוקרת ממרכז לין ציינה הקטינה כי בפרשה האמורה מעורבים ארבעה קטינים, אולם יכלה לזהות אך ורק את החשוד המרכזי בן ה-16 שנעצר כאמור בראשית החקירה. חוקרי התחנה מתחקים אחר מכשיר הטלפון של הקטין ושולפים מתוכו חברים איתם נהג החשוד להתרועע בשעות הלימודים, בהפסקות ובשעות אחר הצהריים והכוונה היא לעכב אותם לחקירה בניסיון להתחקות אחר החשודים הנוספים. 

החשוד בן ה-16 שמעצרו הוארך נעצר בעקבות תלונה שהגישו הקטינה והוריה למשטרת נתיבות, וממנה עלה החשד כי במהלך ההפסקות של יום הלימודים היא הובלה אל מקלט בחצר בית ספר, ובו ביצעו בה, על פי החשד, נערים בני 16-15 עבירות מין ואונס קבוצתי, במשך 10 ימים.



במשטרה מסרבים להתייחס לפרטי התלונה ומציינים כי החקירה נמצאת בראשיתה וכי גרסתה של המתלוננת תיבחן. הנער שנעצר במהלך בסוף השבוע הגיע לתחנת המשטרה והתלונן שמישהי התקשרה אליו בטלפון והטרידה אותו בהקשר לאונס. לדבריו, היא האשימה אותו לכאורה במעשה, ותוך כדי התלונה הוא נעצר תוך שהוא מכחיש את המעשים.



אביה של הקטינה סיפר אתמול ל"חדשות 13" כיצד סיפרה לו בתו על אשר קרה. "הילדה הגיעה ביום שישי בשעה אחת וחצי, אמרה לי 'אבא אני רוצה לדבר איתך, אנסו אותי בבית הספר'. שאלתי אותה, 'מה קרה'? היא סיפרה שבמשך עשרה ימים ארבעה ילדים קשרו אותה במקלט, כאשר שניים שומרים בחוץ, אחד אונס אותה והשני מצלם, ואז הם מתחלפים, השני אונס והראשון מצלם".



עוד סיפר האב, שבתו סיפרה כי "זה היה פעמיים ביום בבית ספר, בשתי הפסקות". הוא סיפר כי שאל אותה 'למה לא סיפרת לי בפעם הראשונה', והיא ענתה שאיימו עליה שירצחו את אחיה הקטן ויפיצו את הסרטונים אם היא תספר".