בית משפט השלום בהרצליה אישר היום (רביעי) את ההסכם בין פובליציסט "הארץ", יצחק לאור, לעיתונאי עמית סגל אשר במסגרתו, יפרסם לאור הודעת התנצלות בפני הפרשן הפוליטי של חברת החדשות, זאת לאחר שכינה אותו בעמוד הפייסבוק שלו "א. היטלר". בנוסף יצטרך לשלם פיצוי כספי אשר סכומו לא פורסם.

לשון הודעת ההתנצלות אשר סוכמה בבית המשפט: "בעמוד זה פרסמתי מם מטופש בו עשיתי השוואה בין העיתונאי עמית סגל לאדולף היטלר. אף שהסרתי את הפרסום ההוא מקץ 4 שעות, סגל נפגע ועל כך אני מתנצל מכל הלב. המעשה אינו ראוי". 
 

כזכור, לאור פרסם בעמוד הפייסבוק פוסט בו כתב כי: "מלמעלה א. היטלר, מלמטה מימין לשמאל: א. היטלר, א. היטלר, א. היטלר". כשהוא מצרף ארבע תמונות של העיתונאי. הפוסט גרם לסערה אדירה, כשלאור עצמו נדרש להתנצל, הסיר את הפוסט וכינה את הדברים "בדיחה לא מוצלחת".



סגל עצמו החליט לתבוע את לאור, ולאחר שהגיש את כתב התביעה פרסם: "הגשתי לביהמ״ש השלום בהרצליה תביעת לשון הרע על סך 140,059 ש״ח נגד בכיר "הארץ" עד לאחרונה, יצחק לאור, שכינה אותי בפייסבוק "א. היטלר". ‏הגיע הזמן לשים קץ אחת ולתמיד לתופעה בזויה שהפכה לשיגרה. כאן לא ישוו יותר יהודים לנאצים. ‏מי שישווה - ישלם, והרבה".