חשד לרצח וניסיון התאבדות ליד ירושלים: צעירה בראשית שנות השלושים לחייה נמצאה הערב (חמישי) ללא רוח חיים, כשעל גופה סימני דקירה, בדירתה שביישוב מוצא הסמוך לירושלים. בתוך הדירה נמצא גם בעלה כשעליו סימני דקירה. מחקירה ראשונית עולה כי הוא רצח את רעייתו וניסה לשים קץ לחייו. בזירה נמצא סכין מוגאלת בדם שעל פי החשד באמצעותה ביצע החשוד את הרצח וניסה לשים קץ לחייו. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותה של הצעירה והגיש טיפול רפואי לבן זוגה, תוך כדי פינויו לבית החולים במצב קשה, כשהכרתו מעורפלת.



זירת הרצח במוצא. קרדיט: דוברות המשטרה



את ההודעה למשטרה מסר שכנם של בני הזוג, שמאוחר יותר התברר, כי לאחר הרצח ולאחר שניסה לשים קץ לחייו, התדפק החשוד על דלת ביתם, מסר את ביתו לידו של השכן וביקש ממנו לטפל בה. השכן הבחין בסימני הדקירה והדם על גופו של החשוד ומיהר להזעיק את המשטרה. כוחות גדולים של משטרה שהגיעו למקום איתרו בזירה את גופת הצעירה, כשעליה סימני דקירה ובתוך הבית שכב שרוע בהכרה מעורפלת בעלה, החשוד בגרימת מותה. צוות מד"א כאמור פינה את החשוד, כשהוא פצוע במצב קשה לבית החולים. למקום הוזעקה גם מעבדה לזיהוי פלילי של המשטרה. חוקרים החלו באיסוף ממצאים וראיות בזירה. 



בשלב הזה לא ידוע על תלונות קודמות של בני הזוג. במשטרה חוקרים עתה את הנסיבות שהובילו למעשה המזעזע. החקירה בראשיתה. החשוד מוגדר כעצור תחת אשפוז. 



פרמדיק על אופנוע מד"א, ישראל וינגרטן, שהגיע לזירת האירוע סיפר: "כשהגענו ראינו בבית אישה כבת 30 מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה, היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה. גבר כבן 30 שכב מעורפל הכרה, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה".