הנרצחת אמש במוצא היא מיכל סלה, בת 32 מבית זית, אם לתינוקת בת שמונה חודשים, כך הותר הבוקר (שישי) לפרסום. המשטרה תבקש היום מבית משפט השלום בירושלים להאריך את מעצרו של בן הזוג החשוד ברצח. סלה אותרה אמש ללא רוח חיים, כשעל גופה סימני דקירה, בדירתה שביישוב מוצא הסמוך לירושלים. בתוך הדירה נמצא גם בעלה כשעליו סימני דקירה. מחקירה ראשונית עולה כי הוא רצח את רעייתו וניסה לשים קץ לחייו. 

בזירה נמצאה סכין מוגאלת בדם שעל פי החשד באמצעותה ביצע החשוד את הרצח וניסה לשים קץ לחייו. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותה של הצעירה והגיש טיפול רפואי לבן זוגה, תוך כדי פינויו לבית החולים במצב קשה, כשהכרתו מעורפלת.
זירת הרצח במוצא. צילום: דוברות המשטרה
זירת הרצח במוצא. צילום: דוברות המשטרה

את ההודעה למשטרה מסר שכנם של בני הזוג, שמאוחר יותר התברר, כי לאחר הרצח ולאחר שניסה לשים קץ לחייו, התדפק החשוד על דלת ביתם, מסר את ביתו לידו של השכן וביקש ממנו לטפל בה. השכן הבחין בסימני הדקירה והדם על גופו של החשוד ומיהר להזעיק את המשטרה.

כוחות גדולים של משטרה שהגיעו למקום איתרו בזירה את גופת הצעירה, כשעליה סימני דקירה ובתוך הבית שכב שרוע בהכרה מעורפלת בעלה, החשוד בגרימת מותה. צוות מד"א כאמור פינה את החשוד, כשהוא פצוע במצב קשה לבית החולים, ולמקום הוזעקה גם מעבדה לזיהוי פלילי של המשטרה.

 באיגוד העובדים הסוציאליים פרסמו הבוקר הודעה, בה נאמר כי האיגוד מבכה על מותה של העובדת הסוציאלית מיכל סלה מבית זית שנרצחה אמש בידי בעלה. מהאיגוד נמסר: "המאבק באלימות כלפי נשים, תופעה שהפכה לצערנו למגיפה, חייב לקבל תקציבים ולהעלות הילוך - בחינוך, במניעה, איתור והנגשת השירותים. בשנה שעברה הציגה הממשלה תוכנית לאומית למיגור אלימות כלפי נשים אך הרשויות ממשיכות להיכשל בלהגן עליהן ועלינו. הגיע הזמן לשים סוף להבטחות סרק ולהקים מערך לאומי מיוחד לטיפול באלימות במשפחה".