הפרקליטות בוחנת את מעורבותו של אפי אזולאי, אב הבית במעון ראש הממשלה, בכל הקשור לטענות שהועלו במכתב שהעבירה היועצת המשפטית במעון ראש הממשלה שלומית ברנע פרגו, בעניין תלונות שהתקבלו מעובדות המעון על התעמרות מצדה של אשת ראש הממשלה שרה נתניהו. על פי הנטען במסמך, אזולאי פנה אל אחת העובדות ואיים כי יפטר אותה בשל התנהלותה.
ההודעה על ההחלטה לפתוח בבחינה העבירה הפרקליטות לבית המשפט לענייני עבודה בירושלים, במסגרת תביעה שהגישה שירה רבן נגד רעיית ראש הממשלה, מוריה שירותי נקיון ומשרד ראש הממשלה. בפרקליטות ביקשו לדחות את מועד זימונם של אזולאי וליאורה בביאן. עו"ד מגי קריטנשטיין מנהלת מחלקה בפרקליטות מחוז ירושלים כתבה כי "לאור העובדה כי המידע האמור מצוי בימים אלו בבחינה".

נזכיר, כי לאחרונה שיגרה היועמ"שית במעון ראש הממשלה מכתב מפורט אל היועמ"ש ובו פרטה מספר תלונות שהגיעו לפתחה מצד עובדות במעון, הטוענות כי רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, מתעמרת בהן משפילה אותן ודורשת מהן לעבוד תוך כדי ריצה ובשעות מעבר לשעות הנקובות בתנאי העסקתן. כך קרה שאחת העובדות סירבה להמשיך את העבודה ועזבה את המעון לפני כניסת השבת.
בעקבות אותם פרטים עלה החשד לפיו זימן אזולאי המשמש כאב בית במעון ראש הממשלה והתריע כי יפטר את המתלוננת וזאת תוך כדי שהוא גוער בה.
מנגד, ביקש בשבוע שעבר פרקליטו של נתניהו עו"ד יוסי כהן, שייצג גם את רעיית ראש הממשלה, לזמן לבית המשפט את ברנע פרגו מאחר וזאת לטענתו פועלת נגד הגברת נתניהו תוך שהוא מאשים אותה כי היא זו שכתבה מכתבים אותם שיגרה אל מנדלבליט באשר להתייחסותה של שרה נתניהו לעובדות במעון ראש הממשלה.